Olgu, kuidas tegelikkus on, vananenud koduleht ei ole kunagi hea märk

Teenindaja amet võib soovi korral olla hüppelauaks, aga paljud inimesed avastavad töö käigus, et see ongi nende kutsumus, sest pakub suhtlemist ja vaheldust ning võimaldab jätta vabal päeval töömõtted tööle maha. Igas meepotis on mõni tõrvatilk, aga enamik kliente on sõbralikud ja heatahtlikud ning kliendi naeratus ja tänu on teenindajale võimas tagasiside. Teenindaja amet: müüdid ja tegelikkusTeenindajad on omal moel ühiskonna visiitkaardiks. Me puutume nendega kokku iga päev, olgu siis hommikul teenindusjaamas kütust ja kohvi võttes, kohvikus lõunat süües või õhtul toidupoes sisseoste tehes. Paraku leidub lapsevanemaid ja õpetajaid, kes hirmutavad lapsi teenindaja ameti eest, aga samas soovivad ka nemad, et teenindaja naerataks, aitäh ütleks ja lahendusi pakuks. müüt: kliendid ei oska teenindajat väärtustada teenindajaks kandideerivad inimesed pelgavad sageli, et kliendid ei oska nende tööd väärtustada.

Tenerife - puhkamiseks loodud | Soodsate hindadega majutus.

. Juba kogenud teenindajad kiidavad seevastu, et just toredad kliendid on magnet, mis neid töös innustab. Olgu, kuidas tegelikkus on, vananenud koduleht ei ole kunagi hea märk. Seega eeldab teenindaja töö pigem loomingulisust kui rutiinidesse takerdumist. Artikkel ilmus esmalt Äripäeva teemaveebis personaliuudised.ee.

W3 uudised

. Selle asemel, et eelarvestamine täiesti pooleli jätta, hakka numbreid ümardama. müüt: teenindaja ametil pole tulevikku, töö võtavad üle robotid teenindaja amet ei kao kuhugi, sest inimesed hindavad personaalset lähenemist ja tahavad, et keegi nende päeva ilusamaks teeks. Kuid ürita end kontrollida ning enne pangakonto tühjendamist mõtle, kas ostetav toode on tõepoolest sulle kohe praegu eluks vajalik. müüt: teenindajad saavad miinimumpalka ükski edukas ja endast lugupidav firma ei maksa teda esindavale inimesele miinimumpalka ega sellele lähedast töötasu.

Eestis on palju näiteid muljetavaldava karjääriga inimestest, kes on alustanud teenindaja ametikohalt, ja tunnistavad seda uhkusega. On oluline mõista kohe alguses, kui kulukaks laen võib tegelikult kuluda, enne, kui võtad endale kukile liiga kalli laenu. müüt: teenindaja amet ei võimalda karjääriredelil liikuda keegi ei sünni juhiks ega spetsialistiks. Laenude rahvineerimine, neste krediitkaart. Tuleb olla nutikas ja mõelda, mis järjekorras asju teha, kuidas tegevusi kombineerida, kuidas kliendi soove täita. Osas firmades on klienditeenindajatele üles ehitatud tulemustasusüsteem, mis motiveerib endast parimat andma. müüt: teenindaja on päev läbi jalgadel ja see on ebatervislik teenindaja tööpäev võib olla mitmekülgne, sellega kaasneb palju liikumist ja erinevaid tegevusi, mis on oluliselt tervislikum kui istuva loomuga kontoritöö. Me ootame head teenindust ja meie heaolu sõltub otseselt teeninduskultuurist ja -kvaliteedist.Paraku ei ole teenindaja amet sellele vastutusele võrdselt populaarne ega piisavalt väärtustatud, sest mõningad juurdunud müüdid on visad kaduma. Olgu, kuidas tegelikkus on, vananenud koduleht ei ole kunagi hea märk. müüt: teenindaja töö on rutiinne ega paku arenguvõimalusi. hea teenindaja ei ole pelgalt müüja, vaid inimene, kelle rolliks on vahendada emotsioone ja pakkuda kliendile lahendusi

Märkused