Nii väldid koledaid maksehäireid, inkassonõudeid ja rikutud krediiditausta

*Saadud kingitused või meile osaks langenud heateod panevad meid tundma, justkui peaksime kuidagi andjale samaga vastama. Veelgi parem on, kui rahulolevad kliendid Sinu toodet/teenust ise sõpradele-tuttvatale soovitavad – uuringud näitavad, et see on üks mõjusamaid turunduskanaleid ja lisaks ka kõige usaldusväärsem. Nii vabastad inimese kohusetunde kütkeist ning annad talle alateadliku vabaduse oma harjumuste muutmiseks. Töötavad nad aga enamasti vaid siis, kui lisaks hirmutamisele tuuakse välja ka selged juhised, kuidas ebameeldivusi vältida saab. Olles midagi kirja pannud, tunneme me tugevamat tungi see ka täide viia, olgu kasvõi tegu uue aasta lubadustega. *Kui annad ostuga kaasa tasuta kingituse, siis tasub rõhutada ka kingituse väärtust, nii tootepõhist kui rahalist. See ei tähenda, et sa peaksid päevapealt lahti ütlema oma olemasolevast töökohast, kuid hoia alati oma võimalused vabad – kandideeri mujale ja otsi uusi võimalusi.

Sul on pea sassis, oled armunud, hullu"Mina suhtes olles ära lase lihtsalt võõraste meestega "tõmbe tekkimisel" kasvada armumiseks. Kui kiidame kolleege, et nad on tõeliselt nutikad ja kiired töötajad, siis hakkavad nad ka ise end sellisena nägema ja suure tõenäosusega saab nende produktiivsus tuule tiibadesse.. *Kui soovid, et Sinu sõnum meelde jääks, kasuta riimi! „Parim valik, selge see, Ehituse…“, tõstke käsi, kes selle lausejupi lõppu ei tea! Lisaks tunduvad riimuvad väited meile ka usutavama ning usaldusväärsemana. See aga pole sugugi tõsi! Juhtus see, mis juhtuma pidi: testperioodil eelistasid inimesed uut jooki, sest see oli neile KÄTTESAAMATU. mitte vihast vaid lihtsalt valus olex. Kui aga uus toode turule toodi, siis tekkis suur pahameel ja rahvas nõudis vana versiooni tagasi. Nii väldid koledaid maksehäireid, inkassonõudeid ja rikutud krediiditausta. *Vana tõetera – meega püüad rohkem kärbseid kui äädikaga. Tal oli selline suhe minu kergemeelse mehega. Alati on mõistlik keerukad ülesanded või projektid kolleegide ning meeskonnakaaslastega läbi arutada. Nüüd aga on ilmnenud uued nüansid ja see on legitiimne põhjus oma kunagiste valikute ümberhindamiseks. Nende kahe vahepealne on seega kompromiss-ostu staatuses – mitte kõige kehvem ja odavam, aga ka mitte kõige kallim, samas odavamast tootest kvaliteetsem ja parem. Üks hea nipp soovitab aga ka natuke vastupidist varianti: anna mõista, et isegi väiksest panusest oleks suur abi. *… ja mida inimene saab, seda järjepidevam ta on! See tuleneb ehk sellest, et muutused võivad kaasa tuua emotsionaalselt keerukaid situatsioone ning mida vanemaks me saame, seda rohkem oskame ja tahame neid olukordi vältida. Aja möödudes kaotab saadu meie silmis väärtust, andja jaoks on väärtus aga kasuvutrendis. Ja näidates kliendile kahte reklaamikujundust on otsustajal kohe asi selge, ilma minutitki mõtlemata. Igaüks tunneb tõmbeid, aga see ei tähenda, et siis kohe saba seljas seda inimest vallutama minnakse. Seda tasub arvesse võtta neil kaupmeestel, kes usuvad, et mida rohkem erinevaid tooteversioone seda parem – seistes silmitsi segadusse ajava virr-varriga võib potentsiaalne klient ostust hoopiski loobuda. *Oleme nii mõneski kirjatükis lugenud levinud näidet Coca Cola ja klientide arvamuse küsimise kohta. sellises staatuses inimene ei ole selleks sobiv, mis ei tähenda, et me kõik aegajalt füüsiliselt meeldiva mehe-naise tagumikku vm. Alateadlikult on meil suurem soov kaotusi vältida kui midagi uut juurde võita. *Teame eelnevatest kirjutistest, et kui soovid midagi saada, siis esita kõigepealt natuke suurem soov ja siis ei tundu tegelik palve enam sugugi nii palju tahetud, sest see näib teisele poolele kompromissina ja annab ruumi läbirääkimisteks. Kui nüüd aga lisada veel kolmas, esimesest kahest kallim variant, siis eelistame suurima tõenäosusega keskmist toodet. Samas sain juhuse tahtel taas oma hüljatud sõbrannaga kokku. Meeskond on enamasti tugevam ja targem kui üksikisik. aga ma arvan et ei suhtleks kummagiga tükk aega. Lühidalt kokku võttes, Coca Cola otsustas kunagi turule tuua oma populaarse joogi uue versiooni ning testis toodet suure hulga klientide peal. aastal ilmunud ka eesti keeles. aga loodan et seda ei juhtu kunagi ja vb kui selline asi juhtub, ei mõtle ma enam mõistusega ja käitun hoopis teistmoodi.Mina ka nõus, tuleb endal lihtsalt vähem fantaseerida ja siis on ka seda tõmmet kõiksuguste meeldivate inimeste vastu vähem. Kohutav olukord! Mu sõbrannaga juhtus sedasi, palju aastaid tagasi, kui me mõlemad veel noored olime. Teene osutaja jaoks on aga olukord samasugune – talle näib, justkui oleks ta teise inimese jaoks palju vaeva näinud ning endast absoluutse maksimumi andnud. Meil mõlemal oli selleks ajaks juba piisavalt elukogemust. Muidu võib alateadlik hirm meid lihtsalt tegevusetusele sundida. *…lisaks veel faktor, et keegi ei taha ära anda seda, mis neil juba olemas on ning millega nad on harjunud – siin näites siis originaaltoode, mida inimesed juba tundsid ja teadsid. Meil on palju kergem teha otsus kolme kui kolmekümne valikuvariandi puhul. Kehtib nii turunduses kui muudes valdkondades! *…ja teine väärt mõte: tuhande-miiline teekond algab üheainsa sammuga. *Pole hea olla kõige targem inimene ruumis. Meeldib kas üks või teine ja otsus saab kiiresti tehtud. Nii väldid koledaid maksehäireid, inkassonõudeid ja rikutud krediiditausta. Hiljemgi kogesin korduvalt oma mehe kõrvalehüppeid teiste naistega. Andes klientidele mõista, kuidas käituvad samas olukorras ülejäänud inimesed, saame nende otsuseid enda jaoks positiivses suunas mõjutada.

Surm muinasjuttudes - Perekooli Foorum

. Seejärel saad kuu-kuult kulutamist vähendada. *Tunnista oma ja tundud publikule usaldusväärsem. Teiste, mitte-spetsialiseerunud poodide jaoks aga võib tootekategooriate liigne kaubavalik kohati takistuseks osutuda. *Inimestele ei tasu anda liiga palju valikuid, sest see viib otsustusvõimetuseni. valus küll aga kui mees sõbrannat tahab siis ma ei saa teda j ukinni hoida.

Illustraator Viive Noor: „Kolmandik lasteraamatuid on nii.

. Pigem oled nõus sõbrannast loobuma ja väldid temaga suhtlemist, samas piinab Sind südametunnistus. *Kui inimesed ei tea, kuidas mingis situatsioonis käituda, siis otsivad nad alateadlikult juhtnööre teistelt. Kuniks otsustasin temaga suhte lõpetada.

Marcalt maailmale: Ilu paradoksid, linnud ja käerauad

. *Me soovime vastata teiste ootustele-lootustele. Tulemus oli ühene, uus jook oli vanast populaarsem. See kuulub järjepidevuse printsiibi alla – inimesed tahavad olla järjepidevad oma otsustes ja käitumises. *Kollektivism ja individualism – kultuurides, kus inimesed on individualistlikumad, toimivad hästi reklaamid, mis rõhuvad personaalsele kasule ja üksikisiku heaolule. Sellest peatükist leiad ka suurepärase mõttetera: parim viis ratsutamiseks on esmalt minna selles suunas, kuhu läheb hobune…ja alles siis teda tasa ja targu uuele rajale juhtida. See ei kehti küll siiski kõigi poodide puhul – kui tegemist on näiteks juustule spetsialiseerunud kauplusega, siis sinna tulevadki kliendid selle eesmärgiga, et proovida erinevaid maitseid ning siis oma lemmik valida. Loomulikult ma olin sõbranna peale vihane, et mulle "noa selga virutas", tundsin end reedetuna. Tavaliselt on esmane reaktsioon oma käitumist muuta, et teisele mitte kummaline tunduda, aga raamatus soovitatakse vastupidist, et vestlus oleks sujuvam ning teise suhtumine Sinusse positiivsem. Raamatus on kirjeldatud paljusid põnevaid teaduslikke uurimusi, mis on pikitud eluliste näidete ja situatsioonikirjeldustega. Näiteks, soovid, et kolleeg aitaks Sind keerulise ja mahuka projektiga. Teisele grupile väideti, et nende vastused langevad veendumuste, huvide ja käitumise osas kokku harju keskmisega.

OPTOMETRIST SELGITAB: nii väldid kontaktläätsi kandes.

. Seega, ütleme näiteks, et annad teki ostjatele kaasa tasuta padja. Kui aga vana toode turult kadus, oli KÄTTESAAMATU ju hoopiski varasem variant ja just sellest kogu probleem alguse saigi. Veelgi parem, lisaks sellele veena teda, et ajal, mil ta oma otsused tegi, oli see parim võimalik valik olemasoleva informatsiooni ja olude valguses. See kehtib ka toodete reklaamimise kohta – maini oma nõrkusi ja näita seejärel, millised on toote tugevused, nii tunduvad need usutavamad ning siiramad. Paraku on nii, et inimeste jaoks võib tasuta saadud asi tunduda vähem väärtuslikum kui see tegelikult on, sest alateadlikult kahtlustame me, et firma annab tasuta asja ära ainult seetõttu, et selle kvaliteet ei ole kiita või on toode muul moel üleliigne. Justnimelt, nii koolis, tööl kui kusiganes kohatakse meeldivaid inimesi, lihtsalt täiskasvanud inimene annab endale aru, et tunnetel antakse voli siiski siis, kui see on vastastikuselt sobiv. Kollektivistlikes ühiskondades on aga vastupidi – suurem efekt on neil müügisõnumitel, mis toovad esile grupi kasu ja heaolu. Me rääkisime pikalt, ka tema elusaatus polnud just roosiline, ta vabandas, selgitas, vabandas. Põhjus on psühholoogiline: tahame end näha heas valguses, seega veename ennast alateadlikult, et meil polnudki seda teenet või kinki väga vaja, oleksime ilmagi hakkama saanud. Ja sõbranna mees, ülemus, alluv vm. Nii väldid kiidukuke sildi saamist ja samal ajal veenad publikut, et neil tasub Sind kuulata ja tõsiselt võtta. Sul on pea sassis, oled armunud, hullumas. Kel võimalik, lugege kindlasti raamat läbi ja vaadake ka teose lõpus olevaid näiteid. *Kirjalikult antud lubadused või tehtud tellimused saavad suurema tõenäosusega täidetud kui suusõnalised. Ja kui Sul on tööga seotud või tunnistusi, siis pane need julgelt oma kontori või kabineti seinale, sest ka need tekitavad sarnase muljetavaldava efekti. Raamatus on väga hea näide valimiste kohta: uuringus osalejad jagati kahte gruppi, ühele grupile öeldi, et tuginedes nende ankeetidele võib öelda, et tegemist on kodanikega, kes keskmisest suurema tõenäosusega võtavad osa poliitilistes sündmustest. Toome Sinu jaoks välja mõned huvitavamad mõtted, mis raamatust silma jäid ja ajurakud kiiremini tööle panid. *Kui on valida kahe sama tüüpi toote vahel, eelistame me enamasti odavamat

Märkused