Nii suurendad tõenäosust, et vastad laenu saamiseks vajalikele kriteeriumitele

Pigem disaini- ja veebiinimesega. See on tõenäoliselt minu üks selle sajandi väärtuslikemaid lugemisi.Number kaks on. See on ka uuringutes kinnitust saanud. Ühel juhul oli vaja valida, mida just praegu vahepalaks võtta ja teisel juhul, mida nädala pärast näksida.Uuringu tulemused näitasid, et kui me otsustame, mida teha kohe praegu, siis otsustame ihaldusväärema valiku kasuks. Samas jälgi, et seatud ümmargune number oleks suurem keskmise ostja tavapärasest käitumisest. Kui nad hakkama ei saa, siis huvi kaob ja IKEA efekti ei teki.Selleks, et rakenduksid IKEA ja omandi efektid, anna klientidele lihtsad tegevused, millega nad saavad oma panuse lisada. Meid ühendab kindlasti päris hulk asju, näiteks see, et mõlemal juhul tuli toote täielikuks töötamiseks üles ehitada kahepoolne partnerite võrgustik. jaanuaril.Lisaks eelnevatele kirjeldatud tajuvigadele töötab siin ka inimeste vajadus olla järjepidev. Inimesed jätkavad sama tegevust, selle asemel, et suunda muuta või lõpetada.See, et oleme juba nii palju panustanud tekitab meis vastumeelsust endale tunnistada, et varasemad tegevused ei ole vilja kandnud. Nii kipume tihti kalduma nende selgituste suunas, mis kinnitavad meie esmaseid ootusi. Six pack, suuremad pudelid, söö taldrik alati tühjaks on näited meie peas olevatest ühikutest ja uskumustest. pesen õhtul terve näo näopesugeeliga ära ja selle käigus eemaldub ka ripsmetu¨¨. tuleb väga hästi ilma hõõrumata. Näiteks paljud petuskeemid kasutavad kaotatud väärtust selleks, et ohvrid jätkaksid tegevusi, mis on neile kahjulikud. Selle vea tulemused kuhjuvad, sest esimese otsuse tulemused mõjutavad ka järgnevaid.See on oluline põhjus, miks me jätkuvalt üht brändi teisele eelistame. Avansina antud boonus suurendab ostude sagedust ja boonusprogrammis osalemise tõenäosust.Eksperimendi käigus pidid kliendid, tasuta autopesu saamiseks, koguma kaheksa templit. Meil, turundajatel, on oluline vältida kinnituskalduvust oma töös. Isegi väga keerukate tegevuste puhul saad alustada lihtsatest esimestest sammudest, mis viivad edasi keerukamate tegevusteni. See info on meil mälus lihtsalt kättesaadav ja me ülehindame nende sündmuste tõenäosust. Andes neile nimekirja, millel on selge lõpp-punkt suurendame nende arvu, kes tegevusega lõpuni jõuavad. Elon Muski ja näide võiks ju tõestada, et vahel on võimalik ka lihtsalt millestki unistada ja see sama asi selgeks õppida. Prillide ja kalkulaatoriga naisterahvas illustreeriv tavaliselt raamatupidamist. Anna uutele klientidele materjali, mis aitab  neil oma otsusega paremini rahule jääda.Parem varblane peos kui tuvi katuselMe kõik eelistame tulemusi ja tasu kohe saada. Kui kasutan tavalist tu¨¨i, siis pesen ihtsalt veega maha, veekindla tu¨i saan nt lumene või loreali veekindla silmameigi eemaldajaga õrnalt silitades maha. Kõigi osalejate vahel loositi välja auto. Seega on aus tunnistada, et ükski lõpp ei ole tegelikult lõpp. mingil määral on ju meigieemaldamine ikkagi õrna silmaümbrusnaha hõõrumine ja ega see mascara lihtsalt silitades ära tulegi. Sellist protsess saab veel võimendada kasutades omandi efekti, jagades auhindu ja seades eesmärke.Oluline on tähele panna, et IKEA efekt töötab ainult siis kui inimesed on võimelised ülesandega edukalt lõpuni jõudma. Probleem tekib sellest, kui turundaja ootab mingit tulemust ja seetõttu mõjutab alateadlikult oma tegevusi või tõlgendab tulemusi valesti, et saada oodatud vastus.Vaatleja ootuste mõju tuleb eriti esile tulemuste analüüsil ja arutelul. Üks tuntumaid selliseid petuskeeme on Nigeeria kirjad. Proovi uute omandatud kogemuste pealt uuesti ja võib juhtuda, et läheb palju paremini. mõnikord olen silmade hoidmiseks järnud tu¨i ööseks peale ja hommikul kihi veel peale tõmmanud, üks õhtu seega silmi säästetud, aga ega seegi hea variant ole. Seega, meik ei vananda meid sugugi kiiremini, tähtis on korralik meigi maha võtmine ja näo niisutus. SportID jätkuvalt toimetab ja pidevat kasvu näitab. See on üks olulisemaid mõjutajad toitude, jookide ja tervisliku toitumise turundamisel. Ise kokku pandud IKEA kapp on selle omaniku silmis suurema väärtusega kui sama mööbliese valmis kujul omandatuna. Kui inimesed otsustavad midagi teha, siis nad jõuavad eesmärgini suurema tõenäosusega, kui tegevus on formaliseeritud. Ent täna tükkisid need mõtted lihtsalt pähe ning otsustasin need tuleviku huvides jäädvustada. Elite Camp on kolmepäevane müügi optimeerimisele ja külastuse kasvatamisele keskendunud üritus, millel astuvad üles valdkonna tipptegijad üle maailma. Seda raamatut lugedes tundus mulle, et olen saanud psühholoogia ninjaks. osta spetsiaalne eemaldaja, hoia natuke sellega niisutatud padjakest silma peal ja pühi kergelt. Oleme ju lõpuks objektiivsed ja mõistlikud inimesed. Kuna need sündmused on tavapärased ja saavad vähem meedia tähelepanu, siis me alahindame nende sündmuste tõenäosust.Kasutamisjuhend: Turunduses saab seda tajuviga kasutada sidudes oma turunduskampaaniad meediakajastusega. Ohvrile lubatakse suuri summasid, aga alguses on vaja natuke raha, et asjad liikuma saada. Meil olid enne seda juba esimesed kliendid, kuid päris idufirmaks võis meid nimetada pärast SWGga liitumist. Selle efekti heaks näiteks on IKEA kokkupandav mööbel. Kui oksjonil osaleja teeb pakkumise, siis tekib tal tunne, et pakutav on juba tema oma. Tahad sihtida inimesi arvuti taga või kontoris, saada sõnum välja hommikul pärast tööpäeva algust. Need ja mitmed teised tajuvead aitavad, meil kirjutada veenvamaid müügitekste ja luua paremini toimivaid maandumislehti. Sendgridi kaudu – kuigi jõudsime nendeni ilma Felipe abita. Mõned on neist teadlikumad ja märkavad, kui on käitunud ootuspäraselt irratsionaalselt, teiste jaoks on see igavesti suletud raamat. Kui tegevuste arv kuus jääb alla saja, siis ei ole saadavad numbrid enam kuigi usaldusväärsed.

Me näeme tajuvigasid ja reaalsust painutavaid mõttemalle rohkem teistes. Sisu illustreeriv pildimaterjal peab olema toote- ja teenuselehtedel, artiklite ja firmainfo juures. Enamus piirduvad sellisel juhul klišeede kasutamisega. Head copywriterid teavad instinktiivselt, kuidas sõnade järjekord võid ideede vastu võtmist mõjutada. Kuku raadio saatel Restart, kus nad oma põneva loo veelkord räägivad. Meie silmad libisevad neist üle olulise info juurde. Tuues pärast ostu toimuvas kommunikatsioonis välja erinevaid positiivseid omadusi, anname tarbijale vahendid oma otsuste veelgi positiivsemas valguses nägemiseks. Enamus meist arvavad, et oleme vähem kallutatud ja ratsionaalsemad kui meie kaaslased.Iva on selles, et me arvame, et teame, kuidas me oma otsuseid teeme. Meie mõtlemises esinevad tajuvead, mis on reeglipärased, kuid mille vältimine on tihti keeruline ja kohati võimatu. Ankru efekti on peaaegu võimatu vältida! Ankrud töötavad isegi siis, kui me teame, et tegemist on vale väärtusega ja meid üritatakse manipuleerida. Kõik, mis sellele järgneb on meie peas ankurdatud esmaselt mainitud väärtuse külge. Inimesed eelistavad alati valikuid, mis võimaldavad neil mitte aktiivselt mõelda. Kui langetame otsust tuleviku suhtes, siis teeme tervislikuma valiku. Väärtus oleneb sellest, kas tooteid hinnatakse kõrvuti või eraldi. Miks minu väikelaenu taotlus tagasi lükati?.

TIHENDI LÕHKUMISE NEEDUS: kas pärast esimest vetsuskäiku.

. Midagi teed sa valesti või on sul vilets eemaldaja.

Seitse kaalunippi tänaseks päevaks -

. See on teinud Applest maailma kõige suurema turuväärtusega firma.Turundaja saab oma otsuste õigustamist võimendada. Selle eelduseks on siiski tõsiasi, et sa pead seda hinges väga-väga tahtma. Ühel juhul anti neile kaart, millel oli kaheksa tühja kohta templite jaoks. Uuringud näitavad, et meie mälestused moonduvad ennustataval moel. See geel on nii leebe, et isegi otse silma minnes ei aja kipitama. pärast on silmad punased ja kipitavad. Positiivsed omadused alguses viisid positiivsema arvamuseni.Aga ma ei lisanud kinnituskalduvust siia lihtsalt turundusvahendina. , kes olid küll teinud suure töö ära ja leidnud endale miljoni euro jagu , kuid otsustasid selle vastu võtmata jätta ning toodet lõpuni mitte välja arendada. Katsealused pidid otsustama, mida näksiks valida. Laenu vahetus, lodavad aenud. Selleks, et sinu turundustegevused efektiivsemad oleks, on oluline aru saada, kuidas sihtgrupp otsuseid langetab.Järgnevalt toon välja enamlevinud tajuvead koos näidetega, kuidas neid turunduses kasutada. Tuleb lihtsalt palju tööd teha. Oluline on igal õhtul ripsmetu¨¨ eemaldada, aga mul on tunne, et selle eemaldamisega teen enda silmaümbrusenahale ja silmadele kahju. Tegevusi tehes tahame saada rahulolu tunned, mille annab „lõpuni“ jõudmine. Uurides potentsiaalset klienti ja tema ostukäitumist on oluline teada saada, kus ta oma otsuseid teeb. Tahad tabada kasutajat mobiilis, saada sõnum enne tööpäeva algust või pärast selle lõppu.Lisaks asukohale mõjutab ostuotsuseid ka aeg, millal inimesele pakkumine esitatakse. Näiteks viidi läbi uuring, milles esitati inimestele küsimus nende sotsiaalse elu kohta, kahel erineval moe. See on see äri, milles Runnel on tugev – ja seal läheb tal ka hästi. aastal, korraldajateks on ConversionXL ja Dreamgrow Digital.Oma ettekandes keskendusin kognitiivsetele nihetele ja mõttemallidele, mida turundaja saab kasutada potentsiaalse kliendi veenmisel. Kui me aga kaotame oma lõunasöögi, siis võib see viia selleni, et varsti me ei jõuagi endale sööki ette ajada ja meie geenid ei lähe järglastele edasi. Nii suurendad tõenäosust, et vastad laenu saamiseks vajalikele kriteeriumitele. Soovimatus kulutatud väärtust kaotada ja järjepidevus viivad selleni, et lootusetus olukorras panustatakse veel rohkem aega, raha ja isegi elusid. Aga! Enamus meie otsuseid mõjutavad aju alateadlikud protsessid, mida me ei näe. Mul oli hunnik Rimi punkte, millega ma ei osanud midagi peale hakata. Parem on laenuandjaga otse ühendust võtta. Kui unistad Marsi koloniseerimisest ja tahad luua sellega tegelevat firmat, siis õpid sa lihtsalt ära, kuidas kosmoselaevu ehitada. Samuti see, et mõlema klientideks on peamiselt ettevõtted, mitte eraisikud. Lihtne konstruktsioon nagu „Kas teadsid, et nüüd saad teha ka X“ töötab hästi kliendile positiivsuse lisamisel. Enamus meist tahavad mingi meie omandis oleva asja müümise eest rohke raha, kui me oleksime nõus sama asja soetamiseks maksma. Kui meie eksperimentide tulemused on kooskõlas varasemate uuringutega, siis on suurem tõenäosus, et meie oletused on tegelikult ka õiged.Selleks, et oma analüütikanumbreid psühholoogiateadmistega rikastada loo potentsiaalsete klientide persoonad. Nii on tagatud, et järglasi saavad need, kes panevad kaotuste vältimisele suuremat rõhku, kui väärtuse saamisele.Katsed on näidanud ka seda, et kaotuse ületähtsustamine on tugevam, kui peame tulemuse saavutamiseks vaeva nägema ja võistleme teistega. Kusjuures pole märganud, et tavaline tu¨¨ vihma käes mööda nägu alla jookseks või muidu pudeneks. Kolm kuud ilma kuutasuta, null sissemakse ja muud sarnased müügivõtted kasutavad ära just seda nõrka kohta meie mõttemallides. on tihti konsultatsiooni ja muid ärivaldkonna teenuseid kirjeldavate lehtede pildimaterjaliks…tee nii! Kasutatavuse uurija Jakob Nielseni uuringud on näidanud, et seda tüüpi pildid on veebikülastajatele nagu teflon. Kui Kahnemani puhul pead natuke aju ragistama, kuidas öeldut turunduses rakendada, siis selle raamatu puhul lihtsalt võtad näiteid ka kasutad oma töös.Kolmandaks raamatusoovituseks on lihtsalt taktikaline käsiraamat inimeste aju kruttimiseks. Kui kliendid käivad keskmiselt kolm korda kuus sinu söögikohas einestamas, anna neile, kes tulevad viiendat korda tasuta magustoit.Ümmarguse eesmärgi seadmisel on oluline jälgida, et see ei oleks liiga suur. Kui me saame täna natuke rohkem süüa, siis see on tore. Eksperimendi käigus prooviti välja selgitada, kuidas käituvad inimesed tehes otsuse kohe praegu või nädala pärast toimuva sündmuse suhtes.

> Eesti Estonian | Dogmantics Dog Training

. Nii suurendad tõenäosust, et vastad laenu saamiseks vajalikele kriteeriumitele. Sa võid luua pakkumised, mis ei ole mõeldud müügiks, vaid kõrval olevate pakkumiste paremas valguses näitamiseks. Kui sa ei ole milleski tugev, ei tähenda, et sa selleks ei või saada. Nii käituvad inimesed tihti irratsionaalselt ja jätkavad kahjulikke tegevusi.Selle tajuvea kasutamine ei ole enamasti eetiline, sest tekitab otsest kahju teisele poolele. Olenemata sellest, et enamus meist mõistab selliste pakkumiste tausta võtame need tihti vastu ja oleme oma otsusega rahul

Märkused