Nad usuvad, et klient ei pea enam minema panka, vaid pank peab olema seal, kus klient finantsteenust vajab

Me mõistame oma kliente hästi, töötame väga kiiresti ja integreerime ning kohandame sisu alati kliendi üldise kommunikatsiooniga. Tahame need teadmised edastada teile. Nad usuvad, et klient ei pea enam minema panka, vaid pank peab olema seal, kus klient finantsteenust vajab. Esimene keskendub rohkem sisule ja jätab brändingu tagaplaanile. Otsige nime, mis on meeldejääv ja edastab teie ettevõtte olemust õigesti. Maksete vahendamine: laenuvõtjatele raha krediteerimine ning tagasimaksete tegemine investoritele ehk hoolitsemine rahaliste tehingute eest. Me teadsime kõike tarkvara arendusest, kuid kui jõudsime oma positsioneerimise ja müügi juurde või kuidas klientidele läheneda ja meie haldust juhtida, olime teadmatuses.

3 mõistetavat põhjust, miks töötajate motiveerimine nii.

. Teeme väga tihedat koostööd, aga samas oleme ka väga iseseisvad, sest kliendid usaldavad meid. Isolta arvete saatmise teenus Halda enda müüki ja kliente tasuta, Isolta Arved arvete koostamise tarkvara abil. Initsiatiiv asutada uus agentuur tuli aga töötajatelt endilt – nad ütlesid, et kui asutan uue firma, siis nad tulevad minuga kaasa. Selleks peate oma toodet tervenisti teadma ja tundma. See kehtib ka toodete ja ettevõtete nimede puhul. Ei tooda traditsioonilist sisu nt telesse või printi, küll aga toodavad sisu online-meediasse, blogidesse, sotsiaalmeediasse jne. On suur erinevus kellegagi koos naermise ja kellegi üle naermise vahel. Teie põhjapanev idee ei pea alati olema originaalne või silmapaistev. Aga publik võtab siiski ka sellise sisu vastu kui see on neile mingil viisil kasulik või relevantne. See on täiesti vastupidine sellele, kuidas meie käitume. Sihtrühmad ei ole must-valged: ärge eristage neid ainult näiteks sissetuleku, vanuse ja soo alusel. Seega pidage meeles, et võite saada rohkem, kui küsite rohkem. aastal lõi koos endiste Inspired Digitali töötajatega uue agentuuri New Black fookuses on digiturundus ja sisuturundus, aga tugevalt ka digitaalne PR. Nad usuvad, et PR on tänapäeval vägagi digi-keskne. See auhind oli eriline, kuna võitsime selle kliendiga, keda me pole kunagi isegi füüsiliselt kohanud. Mõnikord tundub lausa, et me oleme justkui muutumas oma klientide turundusosakonnaks. Tänu sellele tunneme me ka ise paremini oma klientide kliente ning oleme pidevalt kursis, mis parasjagu toimub. Maksa alles siis, kui arvete määr kasvab. Enamus kliente ei telli meilt ainult sotsiaalmeedia sisu, vaid ka muid teenuseid ja PR-i, nii et meie suhted on tegelikult väga lähedased. Kui me näeme, et mõni meie postitus ei saa juba esimestel tundidel ühtegi like’i või share’i, siis on see halb ja tuleb kustutada.Põhimõtteliselt on juba esimese tunni jooksul aru saada, kas keegi tunneb su sisu vastu huvi või mitte. Kriis laen maksehäired, vajan kiiresti laenu Eestis 2018. Ja see tõi suurepärased tulemused. Kui pead inimesi veenma midagi tegema või muutma oma käitumist, siis tegelikult ei olegi vaja nii väga sealjuures brändile rõhuda. Meie "Ettevõtjalt ettevõtjale" artiklite seeriast saate lugeda meie kõige olulisemaid näpunäiteid mida meie, ettevõtjana, soovime teiega jagada. Kui vaadata traditsioonilise reklaami vaatenurgast, siis tahetakse alati teha logo suuremaks, lisada juurde müügisõnum vms. Teevad online-videoid, äppe, veebilehti jne.Agentuuri New BlackSuurimad kliendid on praegu näiteks Rimi, Huawei ja Knauf. Tõeline ettevõtlikkus algab siis, kui te seda mõtet järgite. See on kõige loomulikum ja kiirem viis. Mõelge veale kui võimalusele õppida. Nii saate oma toodet paremini positsioneerida. Me õppisime tasapisi, läbi iga väikese ja suure läbikukkumise. Kuid meie jaoks on alati oluline, et me ei raiskaks oma klientide aega. Mida täpsemalt määratlete oma toodet, seda rohkem teie klient mõistab kuidas see temaga seostub. Ning kui klient näeb pidevalt, et toome neile häid tulemusi, siis loomulikult usuvad nad meisse rohkem ja ka usaldus kasvab.

Kõik naised, vaadake kindlasti -

. Oluline: hoiduge naljakatest nimedest! Igaühele meeldib naerda, kuid palun pidage meeles, et soovite, et teie klient võtaks teid tõsiselt. Mõnel kutsealal, eriti kui tegutsete teenusepakkujana, on klientidel harva arusaam sellest, mida teete ja kuidas te seda teete. Kui sisu orgaaniliselt ei levi, pole mõtet ka boostimisele raha raisata!Augusti lõpus toimuva Balticbesti festivali eel jätkab Best Marketing Läti ja Leedu agentuuride ning turunduse arvamusliidrite tutvustamist. Tegelikult on lugu isegi veel hullem – kui su sisu on ikka väga halb, siis kulutad sa ju raha sellele, et kõik näeksid, kui halba sisu sa toodad. Fookuses on pigem selgitustöö.Teisest küljest on meil ka kliente, kelle iga postitus või sisujupp on väga selgelt bränditud. Toote kujundamine eeldab otsuste tegemist. Oluline on ka see, et minu kui agentuuri juhi jaoks ei tähenda hea suhe kliendiga seda, et veedan oma päevi klientidega lõunatades, nendega õhtul drinke tehes ja nende laste sünnipäevadel käies. Kui seda mõistsin, siis hakkasin ka helistama klientidele, et neile olukorda selgitada ja küsida, kas nad soovivad samuti meiega liituda. Jah, olen nõus, et sisu on vaja luua väga kiiresti ning et see peab olema hästi integreeritud, aga see ongi just ka põhjus, miks ettevõtted meiega koostööd teevad. Põhjused selle taga on keerulised… Ütleme lihtsalt nii, et Inspired Digitalis hakkasid juhtuma asjad, mis ei olnud OK. Ja suurim viga, mida paljud ettevõtted teevad, kui nad taipavad, et keegi nende sisust ei huvitu, on see, et nad boostivad seda. Nad usuvad, et klient ei pea enam minema panka, vaid pank peab olema seal, kus klient finantsteenust vajab. Meie puhul on eelarved väiksemad ja enamasti kuupõhised – see tähendab, et tegeleme projektidega igapäevaselt, meil on võimalik eksperimenteerida ning näeme ka tulemusi kiiremalt ja need on paremini mõõdetavad. SMS laen kadunud dokumendiga, kogeri võlg. Tehke oma toode valmis! Artiklite seeria esimeses osas räägime, mida peaks silmas pidama ja arvestama ettevõtja, kes tahab enda toodet turule tuua. Pigem hoopis vastupidi – hea kliendisuhe tekib siis, kui ma veedan oma päeva tehes klientide jaoks ajurünnakuid või istudes koos oma meeskonnaga, et töötada välja uusi häid lahendusi. Alusta arvete saatmist kohe. See on lubadus, mis ei ütle mitte midagi. Kui sisu on halb, siis see on halb, ja sa ainult kulutad oma raha selle levitamisele. augustil kogunevad Baltikumi juhtivad turundajad ja agentuurid Telliskivi loomelinnakusse, et anda algavale sügishooajale väärikas avalöök. Kuna toodame sisu igapäevaselt, siis näeme ka tulemusi peaaegu koheselt. Pidage meeles, et ükskõik, mis hinna te määrate, teie kliendid ütlevad alati, et see on liiga kallis. Nii et kliendid näevad, et suhtleme nende sihtrühmaga iga päev, mitte ainult neli korda aastas toimuvate kampaaniate ajal. Selles on oluline leida õige tase ilmselge ja liiga keeruka vahel.. Õppige vigadest ja ärge kartke neid teha. Teil on vaja võtta hingata sügavalt sisse ja välja, lisaks sellele vajate head meeskonda ja võimet oma toodet müüa. Mõned neist on meil isegi pidevalt palgal. Aga tegelikult on brändide toodetud sisu probleem selles, et tegu on brändi toodetud sisuga – teisisõnu on see sageli igav korporatiiv-bullshit, mille vastu mul pole mingit huvi. Viga ei tähenda, et olete ebaõnnestunud. Koostöö agentuuriga muudab protsessi aeglasemaks ja vajab koordineerimist. Ärge takerduge ühte kategooriasse, ega ka tühisesse infosse. Ja mul on hea meel öelda, et enamus kliente jäi meiega. Mõelge pigem haridusliku -ja äritaseme järgi. Muudel puhkudel muidugi võime kliendiga kontaktis olla ka absoluutselt iga päev või isegi iga tund, kui vaja.

Hea idee põhjapanev idee** Meil kõigil on olnud unikaalseid ideid, mis algavad mõttega "Selle probleemiga on tõesti vaja midagi ette võtta"

Märkused