Mogo pakub finantseeringut sõiduki soetamiseks

„Kõige rohkem ostetakse kolmanda seeria BMWsid,“ tõi Oja näite. Mogo jaoks on iga klient oluline ning igasse kliendi suhtutakse selliselt, nagu pandaks alus pikaajalisele suhtele. Vali välja auto, mida sa soovid ning sisesta taotlusesse vastav info.. Ettevõte pakub nii tavalist autolaenu kui ka raha auto vastu. Rahaasjad võivad olla keerulised. Kuna raha kantakse kontole, on vajalik ka pangakonto number.Mogo annab endast parima, et valida sulle just selline laen, mis on kergesti tagastatav ja mille tagasimaksmisega sa hätta ei jää. Tegu on firmaga, mis pakub sõidukitepõhiseid krediidilahendusi. Investorid saavad Mogos välja antud autodega tagatud laenusid finantseerida Läti ühisrahastusplatvormi Mintos kaudu, kes pakub sisuliselt vahendusteenust.Seejuures ei loovuta Mogo Mintose vahendusel ühtegi nõuet investoritele täielikult. „Tihti tuleb klient ise meie juurde, tõdeb, et ei saa muutunud majandusoludes laenu teenindamisega enam hakkama, ja leiame koos lahenduse,“ kirjeldas ta võimalikke stsenaariume. Riske maandatakse Selleks, et Mogo suudaks laene väljastada ka tulevikus, üritatakse Oja sõnul kaasata võimalikult palju finantseerimisallikaid. Mogo pakub finantseeringut sõiduki soetamiseks. „Heale autole leitakse tavaliselt ise müüja,“ oli Oja veendunud.Keskmine Mogo finantseeritavate sõidukite vanus on üle kümne aasta. Mogo leiab, et just sellistele inimestele laenu pakkumine on nende nišiks. „Laenu summa suhe auto väärtusesse on tohutult kasvanud, kuid intress liigub isegi pigem allapoole,“ kirjutas ta Rahafoorumis. Raha taskus ja auto istumise all. „Poolas on väga raske inimestele selgeks teha, mis asi on laen auto tagatisel,“ kirjeldas Oja uutel turgudel esinevaid probleeme. aastal asutatud Eesti finantsettevõte, mis pakub laenu nii auto, mootorratta, paadi, motorolleri või traktori tagatisel kui ka selle ostmiseks füüsilistele ja juriidistele isikutele. Selle jaoks võite hankida näiteks eraldi hoiupõrsa, kuhu laps saab pidevalt panna raha ning lisaks võib teha soovinimekirja asjadest, mida laps väga osta tahaks. Sellepärast pole praegu ka oma laenuandmise tingimusi konservatiivsemaks muudetud. See indikaator on aluseks ka investorile pakutava intressi määramisel. „Samas jääb meile alati tagatiseks olev sõiduk, kas see terve osa laenust kataks, on omaette teema,“ viitas Oja sellele, et kogu raha kaotamine pole siiski tõenäoline, olgugi et ka autoturul hakkavad kriisi ajal hinnad kukkuma. „See on tavapärane äri osa,“ ütles ta.Seetõttu kasutatakse peale Mintose vahendatud investorite aga ka teisi rahastusallikaid. Ettevõttes töötavad hinnatud laenuspetsialistid, kes vastavad kõikidele küsimustele ning aitavad lahendada ettetulevaid probleeme. „Siis ehk hakkavad lõpuks ka traditsioonilisemad ja konservatiivsed rahakad investorid, nagu näiteks pensionifondid, ühisrahastuse poole vaatama,“ oli ta optimistlik.Investoritele tähendaks uute rahastajate tulek aga väiksemat tootlust. Tänu Mogo OÜ sõbralikele kliendideenindajatele ei pea aga selliste asjade pärast muret tundma. Kallima auto puhul on ka saadav laen suurem, samas kui odavama auto korral on laenusumma väiksem.

Autolaenud | Laen Auto Tagatisel või Autolaen Internetist.

. Võlamaailm võib olla hirmutav ja kui oled laenu tagasimaksetega hätta jäänud, võib olla ka natuke häbi. Isiku tuvastamiseks on vajalik kas kehtiv pass, kehtiv ID kaart või kehtiv juhiluba. Kriis puhastaks turgu Kuigi ettevõte on tarvitusele võtnud meetmeid, et riske kriisi kartuses maandada, leiab Oja, et krahh tuleks Mogole ja ühisrahastusele tervikuna pigem kasuks. kuulub Mogo Finance SA gruppi. Saadava laenu suurus sõltub otse loomulikult sellest, milline sõiduk on tagatiseks. Kuigi laenu kestuse ajaks on auto omanik Mogo OÜ, oled sina endiselt sõiduki vastutav kasutaja ning saad autoga rahulikult oma igapäevakäike jätkata. Raha auto vastu tähendab seda, et sul on auto juba olemas ning Mogo annab laenu selle olemasoleva auto tagatisel. „Isegi kui laenud lähevad hapuks, on ajalugu näidanud, et majanduskeskkonna paranedes hakatakse ikkagi oma võlgnevust tasuma,“ rääkis ta oma praktikast.Kriisi saab Oja hinnangul ära tunda laenunõudluse vähenemise järgi. Ehk kaks vägagi erinevat laenu, mille ühisosaks on siiski auto. Seega võib öelda, et üldiselt ilma konto väljavõtteta kiirlaene ei pakuta, kuid siiski on olemas 2-3 erandit. „Soovime osa oma portfellist rahastada hoopis pangalaenuga,“ rääkis Oja alternatiivist.Rahastamisallikate hajutamisega väheneb ka risk, et võimalikus kriisis ei suudeta toime tulla. „Kui rohkem raha on pakkumises, oleks Mogol enda finantseerimine odavam,“ kinnitas Oja. „Näiteks plaanime lähitulevikus vähendada Mezzanine-fondi kaudu kaasatud raha hulka,“ kinnitas ta. „Jälgin selliseid märke nii palju, et hoian end lihtsalt maailmas toimuvaga kursis, sealhulgas loen Äripäeva,“ viitas Oja sellele, et kriisi ennustamiseks ta midagi suurt ette võtnud ei ole. Laenu taotlemine ei ole keeruline. Vahet pole, mis on probleemiks, nende abiga leiab alati lahenduse! Krediidiandja Mogo pakub koostöös ühisrahastusplatvormiga Mintos investoritele võimalust paigutada oma raha keskmisest suurema tootlusega autolaenudesse.

Mogo Autolaen ja Autoliising 🚗 [Loe Arvustust] -

. Võimalik on lisada ka lihtsalt automüügi kuulutuse link. Muidugi, kui maksehäire on alles registris üleval, siis ei saa vastavalt seadustele laenu võtta. Samas ei tähenda lepingu lõpetamine Oja kinnitusel seda, et raha jääb võlgnikult kätte saamata või et kohe tagatise kallale minnakse. Ja kui kasvõi ühel kliendil on mõni hea idee või soovitus, on see alati ja igati oodatud. Mogo OÜle on välja antud ka tegevusluba tarbijakrediidi väljastamiseks. „See oleks minu jaoks häirekell, millele eelneks kindlasti mingi kindel põhjus, olgu selleks siis Rootsi kinnisvaraturu kokkukukkumine, Londoni finantstraagika või midagi muud,“ ütles ta. Äriklientidele kahjuks see eelis ei kehti – nemad peavad laenu ennetähtaegsel tagastamisel arvestama lisatasu maksmisega. Nagu nad enda kodulehel ütlevad, siis nende missiooniks on pakkuda kättesaadavat finantseerimisteenust ja kiiret teenindust ilma liigsete formaalsusteta. Suurem tootlus tähendab suuremat riski Oja sõnul on enamik oma laenusooviga Mogo poole pöörduvatest klientidest sellised, kes pangast laenu ei saa. Oja kinnitusel kindlustatakse end selle vastu, vaadates laenusumma suhet auto väärtusesse. „Ka ma ise olen Mintoses investor ja enamik minu portfellist on Mogo laenudes,“ kinnitas Oja. Oja sõnul aga numbrid siiski nii kehvad ei ole. Mõnes mõttes võib paralleele tõmmata ka autoliisinguga. Kuigi suurem osa Mogo kliente on pidanud juba kogema pankade poolt negatiivset otsust, siis ei tähenda see, et laenutaotlemisvõimalused kadunud oleksid. „Nii näevad investorid, et ka meie oma nahk on turul,“ selgitas Oja ja lisas, et ette tuleb ka seda, et laene ei õnnestu täismahus Mintose kaudu finantseerida.

Seetõttu hindavad nad väga kõrgelt ka klientide poolt antavat tagasisidet. „Üks variant on, et see kaob ära, mida ma pean ebatõenäoliseks, kuid teisest küljest võib sellest kriisis karastununa saada väga suur asi,“ oli Oja optimistlik. „Meie nišš eeldabki, et tuleb ette ka raskemaid juhtumeid ning sellega tuleb lihtsalt tegelda, et suurem tootlus välja teenida,“ rääkis Oja. Plaan on siseneda ka Ukraina turule ja kaugemas tulevikus Kesk-Aasia riikide turgudele.Taotle laenu!Isegi kui varem ei ole Mogo OÜ ettevõttega kokku puutunud, siis pole keeruline näha, miks nad on kujunenud lausa sadade tuhandete inimeste lemmikuks. aastal, nii et neil on juba üksjagu kogemust. See on ka põhjus, miks avalikule autoturule jõuavad valdavalt kehvad autod. „Paraku on see meie nišš, pankadel on see sektor, mida meie vaatame, täiesti alateenindatud, sest neil on lihtsam selliste inimestega mitte tegeleda,“ arvas ta. Kuna sõiduki vanusele ei ole limiite seatud, võid selliselt ka mõne uhke uunikumi soetada. „Ma ootan kriisi kannatamatult, sest ainukesed, kes sellest kaotavad, on suurpangad,“ selgitas ta.

mogo | Meist

. Lisaks Eestile tegutsetakse ka Bulgaarias, Rumeenias ja Moldovas ning edukalt on sisenetud Valgevene turule. „Kui sõiduki väärtus on laenujäägist väiksem, siis ei tunne klient motivatsiooni ise pingutada, sest isegi tagatise müügil jääks ta meile võlgu,“ selgitas Oja

Märkused