Mitmed uuringud on isegi viidanud sellele, et rahalised eriarvamused on veelgi olulisemad

Depressioon ja sisemaailm Depressioonid ja ärevused näitavad seda, et inimene ei tunne ise ennast. Keha näitab ärevuse ja rahutusega, et probleem vajab lahendust. Keha annab ebamugavustundega märku, et kehal on halb. Kui depressioon on arenenud väga tõsiste sümptomiteni, siis lase vajadusel arstil määrata antidepressandid, kuna need aitavad olukorra hetkeks kontrolli alla saada ja võita aega lahenduste otsimiseks. Sümpaatiline närvisüsteem tagab organismi toimimise stressi – või ohuolukorras, parasümpaatiline aga siis, kui organism on rahuolekus. Analüüsid on näidanud, et kreatiini tarbimine muudab lihased tugevamaks ja paraneb ka lihaste talitlus, kui seda kasutada lihasdüstroofia korral. Depressioon – tema algus ja kulg Depressioon kui haigus on tavaliselt hiiliva algusega. Närvisüsteemi võib jaotada kaheks – sümpaatiliseks ja parasümpaatiliseks. See negatiivne läbikäimata energia hakkab otsima väljapääsu ja nendeks on tavaliselt ärevushäired, meeleoluhäired, masendus, ängistus, rõhutus, hirmud jne. Kreatiini ei soovitata kasutada raseduse ja rinnaga imetamise ajal, sest mõju on veel vähe uuritud. Samuti ei soosi endasse vaatamist ka tänapäeva kiire ja muutusterohke maailm,  saavutuskultus ning  suurel hulgal kohustused. Vaata üle oma toitumine – esineda võib toidutalumatust ja toiduallergiat. Osavõtvaks ensüümiks on selle juures kreatiini kinaas. Ohu olukorras keha justkui tardub –tuleb otsustada kas võidelda või põgeneda.  See olukord toimub  kõigi keha teiste süsteemide arvelt.

Serotoniin – Vikipeedia

. "Creatine supplementation and exercise performance: recent findings". Wallimann, T; Wyss, M; Brdiczka, D; Nicolay, K; Eppenberger, HM. Lase võimalusel üle mõõta oma vitamiinide, mineraalide, rasv- ning aminohapete tasemed. Pole õpetatud endasse vaatamist, emotsioonide juhtimist ja oma sisemaailmaga töö tegemist. Toidutalumatuse korral on mittetalutav toit kehale mürk, mis mõjub kahjustavalt närvisüsteemile.

Istumine on uus suitsetamine – isegi jooksjate jaoks – Jooksja

. Kreatiini manustamine on aidanud kaasa närvi-lihasehaigustega patsientide lihastoonuse paranemisele. Pideva stressi korral on seedesüsteemi verevarustus ja toitainete transport kudedesse ja rakkudesse häirunud, sest kogu tähelepanu ja energia on pidevalt lihastel. Siiski on see risk paljuski teoreetiline, sest isegi suurtes kogustes kreatiini kasutamise tagajärjel ei kasva uriini formaldehüüdi sisaldus üle lubatud piiri.

"Side effects of creatine supplementation in athletes". Kasulikud piimhappebakterid vastutavad sooleseina kaitsmise eest, lagundavad ja peenestavad toitu, neutraliseerivad kahjulike mikroobe, viivad välja mürk- ja jääkaineid ning hoiavad nii meie vaimset kui füüsilist tervist. Kinetics of creatine ingested as a food ingredient. Mida rohkem liikumist ja hapnikku, seda rohkem tekitatakse keharakkudes mitokondreid „rakujõujaamu“, mis vastutavad energia tootmise eest. Enne antidepressantide ostmist  proovi ära teised lahendused nt: Muuda elustiili – vähenda suitsetamist, alkoholi ja kohvi tarbimist. Arvatakse, et kreatiini efekt ALS-i puhul on, et kahjustunud närvirakkudes energia kättesaadavus paraneb või siis blokeerib kreatiin reaktsioonide ahela, mis viib haigete rakkude hävimiseni. "Creatine increase survival and delays motor symptoms in a transgenic animal model of Huntington's disease". Sa tulid just 10-päevaselt Kariibi mere kruiisilt. Sisse lülitub sümpaatiline närvisüsteem. Igasugune stress annab läbi närvisüsteemi ajule märku ohust. Tsöliaakia põhjustab depressiooni. süsivesikute põlemisel tekib kehas energia. Inimestel lihtsalt pole aega mõelda oma mõtteid lõpuni ja korrastada nn oma sisemaailma faile. Kui siia juurde lisada veel ühekülgne ebatervislik ja toitainetevaene toitumine, vähene veejoomine ja liikumine, on tulemuseks tõsised kroonilised haigused. Nii nagu arvutis on vaja luua aeg ajalt kord, nii on ka vaja sisemaailma korrastada. "Putting to rest the myth of creatine supplementation leading to muscle cramps and dehydration". Pinges lihastest ei liigu korralikult läbi veri, vesi ega energia. Organism on selle aja jooksul juba omandanud oma maksimaalse kreatiinikoguse ja see kreatiin, mida ta ei suuda enam omistada, väljutatakse organismist kui jääkaine. Deldicque L, Décombaz J, Zbinden Foncea H, Vuichoud J, Poortmans JR, Francaux M. Fosfokreatiinil põhinev ATP resünteesi mehhanism on saavutusvõime seisukohast suurima tähtsusega lühiajaliste maksimaalse intensiivsusega sooritatavate kehaliste harjutuste korral. Suguiha tekib lõõgastunud ja rahuolekus. Happelises keskkonnas tekivad põletikud ja erinevad rasked haigused. Kõik need vajavad lahendusi või professionaali abi. Pikaaegse stressi tulemuseks on raku alavarustatus toidu, vee ja hapnikuga, mis põhjustab rakukahjutusi. Mitmed loetletud põhjused taanduvad lahendamata emotsionaalsetele probleemidele, puuduvatele toitainetele organismis ja tervist kahjustavale eluviisile. Edukaid tulemusi on näidanud ka katsed, kus Huntingtoni tõvega hiirtele manustati kreatiini, mille tõttu vähenes ajuatroofia ja hüperglükeemia teke lükkus haiguse hilisemasse faasi. "[Administration of creatine and creatinine with breast milk and infant milk preparations]". Fosfokreatiin on ATP taastootmiseks praktiliselt silmapilkselt kasutatav. aastal tehtud metaanalüüsi käigus selgus, et kreatiini tarbimine ei kahjusta mingil viisil neere, maksa, südant ega lihaskudet. Mitmed uuringud on isegi viidanud sellele, et rahalised eriarvamused on veelgi olulisemad. "Effect of creatine and weight training on muscle creatine and performance in vegetarians". Meeleoluhäirete kogemine võib olla ebameeldiv kogemus neile, keda see mõjutab ja nende perekonnale, aga lisaks võib see olla ka potentsiaalselt ohtlik olukord, mis viib muude tervisetüsistuste või isegi enesekahjustamiseni. füüsiline liikumine on parim negatiivsete energiate vabastamise vahend ja õnnehormooni serontoniini tootja. Stressi olukorras pole inimestel ka suguiha, sest verevarustus on mujal. Õnneks aga võimaldab fosfokreatiini süsteem suure energiavajaduse korral ATP-d resünteesi ADP-st vajadusel väga kiiresti intensiivistada.  Alaline lihaspinge põhjustab lõpuks lihaskangust ja valu. Vähenda suhkrust tehtud toodete tarbimist, need põhjustavad keha hapestumist. Masendumine võib olla: hetkeline ehk depressiivne afekt- meeleolu, mis kestab päevi või kliiniline depressioon – mis kestab mitu kuud, isegi aastaid. Pastöriseeritud lehmapiimal on aga suurem kreatiinisisaldus kui rinnapiimal. Ka on tähendatud, et väheneb DNA mutagenees. Creatine supplementation-part I: performance, clinical chemistry, and muscle volume. "Neuroprotective effects of creatine in a transgenic animal model of amyotrophic lateral sclerosis". Kõik need ained osalevad väga suures osas just närvisüsteemi töös, mille puudumisel tekivad närvisüsteemihäired ja kahjustused. aastal käibele Saksa psühhiaater Wilhelm Greisinger. Liikumine põletab kehas oleva suhkru e. Vikipeedia annab depressioonile järgmise selgituse – depressioon ehk masendus on meeleoluhäire, mida iseloomustab ennekõike alanenud meeleolu, huvideringi kitsenemine ja elurõõmu kadumine ning energia vähenemine. Lisaks korrasta soolestiku mikrofloora, kuna just sealt saavad peamiselt alguse ainevahetushäired. Kreatiini kasutavad toidulisandina enamasti sportlased nagu näiteks maadlejad, sprinterid, atleetvõimlejad, kulturistid ja teised, kes tahavad lihasmassi suurendada. Kui keharakud on näljas ja koostlagunemas, siis ei saa inimene mitte kuidagi olla rõõmus ja heas meeleolus. Seda nimetatakse "laadimistsükliks". Liigne suhkur kahjustab närvisüsteemi.. Kamber M, Koster M, Kreis R, Walker G, Boesch C, Hoppeler H. Kui need tunded jäävad elusündmustest tingituna pikaajaliselt mõtestamata või lahenduseta, tekib depressioon. Mine vajadusel psühholoogi või terapeudi juurde, kes aitab sisemised traumad ja hirmud lahti mõtestada ja vabastada. Just nisu-, piima-, suhkru- ja lihatooted on peamised toiduained, mida  keha ei pruugi taluda. Püsivad häired tekitavad tegevusvõimetust, halvendavad elukvaliteeti ning hakkavad segama meid tegemast igapäevaseid toimetusi. Mitmed uuringud on isegi viidanud sellele, et rahalised eriarvamused on veelgi olulisemad

Märkused