Mine kas või reisima ja avarda oma silmaringi

Käed puusal, vaadata tähtsalt ringi. Lapsed arvavad, mis asi on puudu. Koer läks karja: kimpa-kompa, saba sorus, pea tal norus. Arendav mäng: „Hommikuhelvestest kaelaehe“Juhend: anna lapsele lõnga-, nöörijupp, mis oleks piisavalt pikk, et ta saaks selle vabalt üle oma pea kaela panna, ning lase tal selle otsa hommikusöögihelbeid ajada, millel keskel on auk. Pange lehed sobivasse karpi. Tubli poiss! Tubli poiss! Kiitvalt näidata ühte ja siis teist pöialt.

Lastehoiu tööplaan | Kalli - Kalli Lastehoid

. Juhend: võta fenoplastiplokk ja suru selle sisse naelte ja golfipallialuste otsad, nii et suur osa naelast fenoplastist välja ulatuks. See süüa sai, see süüa sai. – Mängijad koputavad üksteise kurikate vastu, nende viskamise asemel. Jätkake, kuni kõik ringid on oma kohal. Laual on taas kaks värvi, seekord kollane ja punane ning segamisalus. Yum! Yum! One jumped into the pool, Where it was nice and cool, Now there are four green speckled frogs! You could also use a frog puppet for the Mr Frog song. Juhul kui ostu-müügi dokumendid või arved esitamata jätate, on pangal õigus ühepoolselt lepingutingimusi muuta ja tõsta kliendile seatud intressimäära. Harjutame aitähh ja palun ütlemist. Segamine ei ole lihtne – igal lapsel tuleb isesugune roheline toon, kellel kollasema, kellel sinisema varjundiga. Riis pange vasakul pool olevasse potti. Nimeta Mats: Mina kõige rikkam mees, kuld mul varakambri sees. Meil on palju toredaid lapsi.“ Laul-luuletus „Tore laps“ See tore laps olen mina, see tore laps olen mina. Laske lapsel leida toast mõni kõva või mõni pehme ese. Praktilise tegevuse käigus loendatakse ja leitakse, millal on asju üks, kaks, palju. Vaadeldakse kuuske, õunapuud. Mäng: Klotside sorteerimineVahendid: suured ja väikesed värvilised klotsid, klotside jaoks värvilised kastid. Aseta iga kord laps eelmise „koostisosa“ ette. Kui õpetaja tõstab rohelise rõnga ja ütleb: Autod võivad sõita!, alustavad autod liikumist. Mine kas või reisima ja avarda oma silmaringi. Kui sul tähekujulisi magneteid pole, siis lõika vastupidavast paberist kalakujusid välja. Õhtu saabudes lähevad tiivulised rusikasse tagasi. Sõrmed tulevad rusikast välja ühekaupa. The first person to fill their jar with bugs wins. Näita talle, kuidas sissetaotud naelad uuesti välja tõmmata saab ja aseta need ploki kasutama osale ning haamerda veel. Võta kätte esimene täht ja aita tal paberi pealt sellega sobivat tähte otsida. Kui asi selge, võib minna üle kolme paari sobitamisele. Sitikad, satikad sosistavad sambla sees. Pilt eelmise nädala töö paberile.Võrdlemine ja arvutamine – mõisted: suur ja väike. Krokodill tegi palju nalja, ajas lapsed toast välja. Lapsed viivad suurele koerale suure kausi, väikesele koerale väikese kausi, kausside sisse sorteeritakse suured ja väikesed kondid. Näpumäng:“ Kommijagamine“ Lapsed voodis magavad, päkad komme jagavad. Võrdlemine ja arvutamine – mõisted rõõmus, kurb – vaatame pilte ja arutame kas laps pildil on rõõmus või kurb. Millestki üle hüppama, millegi külge klammerduma, millestki mööda minema, millestki otse üle minema, tagurpidi või küljega üle minema, millegi alt läbi roomama, millenigi jooksma. Kui pildil on ka veekogu, siis kollane rannaliiv. Siis astub grupp, lugedes samme kõva häälega kaasa, kümme sammu härra Kella poole. Taat soovis, et küpsetagu eit talle leivakakuke. Kuuse kuub on sikiline, männil sikisakiline. Poisid ehitavad suurele koerale maja, tüdrukud ehitavad väikesele koerale maja. Kui jook on kapis piisavalt tahenenud, lisage sinna mõned marjad ja laste lõpuni jäätuda. Laua alla kleebi vaip ja kass. Lapsed on oravad, kes kõik seisavad ühel pool rõngast, teisel pool on õpetaja oravaema. Kogu erinevaid paare majapidamises leiduvaid väikseid asju, näiteks lusikaid, kirjaklambreid, pokkerizetoone, münte, pliiatseid jne. Paluge lapsel tuua lauale korv ja ise tooge mannaga kandik. Lapsed asetavad kuuse alla ja kuuse otsa õige suurusega seened ja käbid. OI! Nad said mäe otsas kokku. Lapsed nimetavad ja sorteerivad kujundeid ning aitavad kujundilastel koju jõuda. Läks päkapikk koju tagasi. Seadke mõlemad potid kandikule ja pange lusikas pottidest paremale. Lõpuks oleme jõudnud selleni, et tööle tuleb lisada veel viimane värv. Veere, veere kakku, veere, veere kakku. Nimetisõrm ja pöial „kerivad“. Ja linnupesi otsides ma leidsin lapse põõsa alt. Tööleht: päeva ja öö eristamine – kleebi ruudu sisse päike, kui pildil on päev ja kuu, kui pildil on öö. Kui õpetaja tõstab üles näiteks punase lindi, jooksevad tema juurde ainult punase lindiga lapsed, teised jäävad paigale. uksekella helistan, Vajuta ninaotsale. – Kõnni kikivarvul ühelt paberilt teisele. Mari kutsus koera endaga mängima. Nad lendavad tarust välja mett korjama. Nüüd hüüab pardiema: Lapsed koju. Järgige samu samme teiste söögiriistade puhul, nii et tekiks paberile lauakatmise plaan. Käerebane teeb suu lahti ja käekakuke lupsab sinna sisse. Käed alt kaarega üles, kõrvale ja alla.

„Kiisuke“ Üks kiisuke läks kõndima, näu-näu-näu-näu-näu. Hõõru käsi õrnalt vastamisi. Aseta viskekohast erinevatele kaugustele erinevaid asju. Tõmba kinni jope lukk, õueminekuga rutt. II variant Lapsed sorteerivad liigi järgi veo- ja sõiduautod eri hulkadesse. You can laminate or contact the game boards for extra durability if you like. Kollast lehte soovib tuul, see mis kasvab vahtrapuul“. Pühapäeval jääpurikaid enam polnudki. Jooksmismärguandena või „KESKÖÖ“ asemel kasutada „SÖÖGIAEG“. Suure kuuse otsas elab suur orav, väikese kuuse otsas väike orav.. Kujundid kinnitatakse liimiga sinisele aluspaberile, tulemuseks on lõbus lumememmede pere. Kui sa ei soovi end siduda kõrge krediidi kulukusega, võid leida sobiva lahenduse just nende meetodite hulgast. Annab Kikile, annab Mikile, annab Sillile, annab Millile, annab väiksele Rikile Raputada järgemööda igat sõrme. Õpetaja loeb lastele luuletust „Lumemees“ Täna lapsed õue lähme, ehitame lumemehe. Kui tahad, võid tal lasta ka paberitükid õigete tähtede kohale kleepida. Valige üks kork ja liigutage seda piki rida vasakult paremale, et leida sobivat pudelit või purki. Esialgu joonistavad lapsed sõrmega endal kehaosi näidates, hiljem õhus. Tööleht: tüdruk hakkab riidesse panema. Tuua mõlemad pöidlad üksteise järel peidust välja ja näidata neid. Õpetaja on part ja teeb pardile iseloomulikku taaruvat kõnnakut ning häält. Moodustades kätega suure ringi, muutud lapse jaoks elavaks korvpallirõngaks. Selleks päevaks on maalimine läbi. Hööru käsi õrnalt vastamisi. Teata neile, et hakkad võileiba tegema ja vali välja üks laps, kes peab leiba mängides ringi keskel seisma. Ühe palli teeme suure, teised teeme väiksemad. Kirjuta nimi ka lehe alumisele osale ning lõika see välja nii, et eraldad iga tähe omaette ruudukeseks. Võta pudelilt kork pealt ära ja näita, kuidas kõrretükke august sisse panna. Teise käe sõrmed kõnnivad Koos nad tantsu lõid, neid kokku kümme sai. Õpetaja jutustab lastele lihtsat jutukest: „Väike tüdruk Mari vaatas aknast välja. Vares oma tares lapsi sööma kutsus. Pöialde ja nimetisõrmedega teha kerimisliigutusi Kerimisliigutus: parema käe pöial panna otsapidi vasaku käe nimetisõrmele ja vasaku käe pöial parema käe nimetisõrmele. Võite lisada ka salvrätiku, kuid ärge joonistage selle kontuuri: näidake lihtsalt kuidas see volditult kahvli alla panna. Ulatage need kaks tükki lapse kätte ja paluge tal neid samal viisil sõrmeotstega katsuda. Laps leiab kotist võetud materjalitükile paarilise. Vahetage pottide kohad, nii, et riisiga pott oleks jälle teist vasakul ja lusikas paremal. Õpetaja paneb salaja kotti ükshaaval suure ja väikese palli. Vihmapiisku sabistab, vastu akent krabistab. Asetage igast sordist üks leht lauale ja paluge lapsel ülejäänud ära sorteerida. Lapsed võtavad suurest korvist palle ja asetavad sama värvi korvi. Lapsed valivad ja võtavad korvist õunu, asetavad õunaga sama värvi taldrikule. Uue päeva algust tähistab algav muusika ja päikese kujund. Kõik sõrmed sibavad selja taha peitu. Õues oli suur tuul ja raputas õunad puu otsast alla. Õpetaja loeb koos lastega: Jänku hüppab siia-sinna, tahab külla minna. Viies karu, kõige pisem, Tema koopas tukastab. Rääkige lapsele, et tahate ringid õigetesse kohtadesse panna, alates kõige suuremast ja lõpetades kõige väiksemaga. Öelge lapsele: „Ma tahan nüüd taldriku sinna kohta panna nagu paberil on näidatud.“ Tõmmake sõrmega ümber taldriku serva ja siis mööda paberil olevat joont, nii et teie laps näeb, et kujud sobivad. Pöidlapoiss on liikunud teise rusikas oleva käe juurde. Aita siilil leida kõige lühem tee piimakausini. Arendav mäng: „Märklauapall“ Juhend: pane põrandale paberitükk või veidi kleeplinti, et ära märkida koht, kus mängija viskab. Andis süüa sellele poisile, sellele poisile, sellele poisile ja sellele poisile. Arendav mäng: „Poeskäik“ Juhend: kogu köögist hulhaliselt toiduaineid – müslipakk, küpsisepakk, purgisupp, tühjad piimapakid jne. See reegel väldib üksteisele vahele trügimist ja loob mängus teatud korra, mis on vajalik, kui palju lapsi koos mängib. – Kivi, mille peale ronida ja siis sealt alla hüpata. Arutame, kuidas neid hooldatakse. Oi, kui ilus õunake, ilus maitsev punane, Selle mulle ema tõi, sest et olin talle pai. Laual olevad ringid kaetakse rätiga, salaja poetatakse ringide hulka üks kolmnurk. Lõid poisid käsi kokku ja tüdrukud lõid ka. Näpumäng: „Ämblik koob võrku“ Ämblik, ämblik võrku koob, Ämblik, ämblik õnne toob. Lapsed hoiavad liblikat käes ja vastavalt õpetaja esitatud tekstile matkivad liblika lendu oma kehast lähtuvalt. Luuletuse „Aias“ saatel korjab laps oma korvi ühe väikese õuna ja ühe suure õuna toob õpetaja korvi. Täna õhtuks peaks töö valmis saama, see teadmine pakub lastele põnevust ja ootusärevust. – Hoides käsi põlvedel, hüppa tagurpidi mööda pabereid. Õuesõpe: HOBUSED Lapsed valivad paarilise ja seisavad üks ees, teine taga, moodustades hoburakendi. Pange tähtede paarid hunnikusse endast paremale. Näeb vihmaussi ja lepatriinut ja hiirt ja rotti ja mutti ja … Lapsed ise pakuvad erinevaid asju. Lapsed võivad rada läbida üksteise järel või kordamööda, nii et teised eduka lõpetamise puhul aplodeerida saaksid. Arendav mäng: „Palli põrgatamine“ Juhend: laota maha lina või kerge tekk ning lase lastel see äärtest kinni hoides üles tõsta. Annab lastele ümbriku kolmnurkadega ja palub neist laduda kuusekesed. Lõigake kumbki liivapaberileht umbes kuueks tükiks ja pange tükid karpi või korvi. Väike sõrm teeb kutsuva liigutuse. Lugeda salmikest „Jänku ennast ära peidab, katsu tema üles leida. Ongi valmis lumemees, seisab meie ukse ees. Kui teed laenutaotluse laenufirma tööaegade jooksul, vaadatakse laenutaotlus koheselt üle ning vastuse võib saada juba 15 minuti jooksul

Märkused