Liisingut võetakse tavaliselt üksnes seepärast, et liisinguga on tunduvalt lihtsam hankida endale uuema mudeli sõiduvahend

[small]Kägu kirjutas:[/small] Eks iga üks teeb sellest kirjavahetusest omad järeldused ja vajadusel uurib lisainfot. Müügiga on iseseisvalt kliendil võimalus tegeleda siiski üksnes enne lepingu ülesütlemist. Selleks on teised foorumid ja ega teema algatajat ilmselt sellised asjad ei huvita. Eks lugejad teevad ise järelduse kes on asjaga isiklikult kokku puutunud ja kes üksnes töötab samas valdkonnas kuid tegeleb teiste asjadega. Ei tea kas mõni pank seda liisingu puhul ka nõuab. Pakkumised on puhas reklaam ja vilunud müügitöö. Seda kulu näidatakse protsendina ja mida väiksem protsent, seda odavam on laen. Meie kõige populaarsem toode on täisteenusliising, mis sisaldab kindlustust, vajadusel ka hooldust, transporti, paigaldust ning teisi lisateenuseid. Mida ja kui palju peale selle tasuda tuleb on sätestatud üldtingimustes. See on ka loogiline! Please wait. Mis midagi mingi aja jooksul maksma läheb. See tähendab omakorda, et vajadus erinevate toodete järele on üha suurenemas. Näiteks on mõningate toetuste saamise eeltingimus, et tegemist on väljaostetud, mitte liisingus oleva varaga. Tähtis on, et inimene oskab arvutada. Miks lepingu ühepoolsel ülesütlemisel kapitalirendilepingu puhul tuleb käibemaks ümber arvutada ja kasutusrendliepingu puhul mitte. Positiivse otsuse korral saame kohe sõlmida ka lepingu. Võiksin ju siin pikalt seletama hakata mis asi on käive ja mis asi mitte.

Laenu refinantseerimine -

. Unustada ei tohiks ka kindlustusi: eelmine omanik peaks enne auto uuele omanikule vormistamist kindlustusandjat sõiduki müümise kavatsusest informeerima ning etteulatuvalt kindlustused lõpetama. Liisingu taotlemisel ja omafinantseeringu määramisel võetakse aluseks hindamisaktil esitatud väärtus ostja tellib hindamisakti ja maksab selle teenuse eest ning müüja sõidab autoga hindamisele, sest masin on veel tema kasutuses. Kui leiab autole kallima hinnaga ostja, siis saab vahe omale, kui müüb auto odavamalt, siis maksab vastavalt ise veel juurde. Kasutusrendilepingute puhul käibemaks ei mõjuta mitte mingisugusel moel kohustuste suurust lepingu ennetähtaegsel ülesütlemisel. Kuid ma pole oma elus kordagi kokku puutunud inimesega, kes on võrrelnud lepingute üldtingimusi mis tegelikult on oluliselt tähtsam kui intress ja lepingu sõlmimise tasu. Mina aga juhtisin teema algata tähelepanu sellele, et tasuks mõelda, et mis siis saab kui liisingut enam maksta ei suuda. Appi, nüüd sain mina kõhutäie naerda. Ta ei olnud Nordea klient. Mina ei tea, oli see vähe või palju. Laenud eraisikutelt: mõistlik või mitte?. Ja sel juhul on vaja tasuda need tasud, mida ülevalpool juba loetlesin. Sellest tulenevalt koostavad liisingupakkumise, kus on kirjas KREDIIDIKULUKUSE määr. Kui müüte liisitud auto ise edasi ja ostja võtab liisingu Et ostja saaks liisinguandja juures protsessi alustada, tuleb tal esitada autoliisingu taotlus ja lisaks vajab ta sõiduki hindamisakti. Julgeks isegi väita, et kui Nord Varaliisingult abi ei saa, ei saa seda ka mujalt. [/tsitaat]No see jutt pole küll tõsi, mida käibemaksu kohta kirjutasite. Tegelikult on varaliisingu kasutusvaldkond märksa laiem. lakke ja oligi võta või jäta. Krediidi kulukuse määr näitab laenu kogukulu aastas. Soovitaks enne teiste nõustama hakkamist enda faktid üle kontrollida. Kindlasti on valdkondi milles olete minust targem ja ka vastupidi. Olenevalt projekti suurusest ja lisaküsimuste mahust langetatakse finantseerimisotsus paari tunni, maksimaalselt mõne päevaga. Saab maha müüa ja enda võlad likvideerida. Ma räägin seda sulle praegu sellepärast, et see sinu soovitus, vaadata, kuidas toimub lepingu lõpetamine sundmüügi korral, ei passi mitte kuidagi antud teemasse. Ehk oli abi sellest Please wait. Miks kasutusrendilepingu intressi arvestus oluliselt erineb kapitalirendilepingu intressiarvestusest ning seda veel erineval käibemaksukohustuslase ja mitte käibemaksukohustuslase puhul. Sina võtad selle, mis sulle kõige soodsam on. Kuid see jällegi kehtib üksnes kapitalirendilepingute puhul. Mis mina tahan öelda, on see, et intress ei ole sugugi kõige viimane asi, mida lepingu sõlmimisel jälgida. Mulle tundub, et sellise: \”Liisingufirma võtab auto käest ära vaid siis, kui inimene ei tee koostööd – ei maksa liisingut jne.\” olukorraga Teie kokku puutunud ei ole mille tõttu Teie teadmised oluliselt erinevad tegelikkusest.

Sinu raha 24; laenuvõimalused -

. Ja see, kui keegi teine sai X pangast parema pakkumise, ei tähenda mitte midagi sinu jaoks. Ei ole liisingufirmal huvi ise auto müügiga tegeleda, kuna see on aeganõudev ja kulukas ja liisingufirma funktsioon kahtlemata midagi muud, kui autoäriga tegeleda. Liisinguks sobivad kõik teisaldatavad varad, mis toetavad ettevõtte äritegevust. lepingute ennetähtaegne lõpetamine, võlaülekanded, võõrandamised, tagastamised, samuti ka võlgnevused jne. Kui teil tekib liisinguautot müües või vahetades küsimusi, siis tasub pöörduda liisinguandja poole, kes kogu protsessi tingimused lahti seletab. Kapitalirendilepingu osas käibemaksu tõesti ei lisandu lepingu lõpetamisel, kuna see on juba vara välja ostmise momendil ära makstud. Osal klientidest on aga liisingutoote tarbimine tehnilistel põhjustel komplitseeritud. [/tsitaat]Ma ikka võtaks kõige madalama intressiga, mitte kõige madalama krediidikulukuse määraga. Muidugi sundmüüakse autosid, aga suur osa nendest võlgnikest on just nimelt mitte koostöö altid ja kuritahtlikult lasknud asjadel nii kaugele minna. Inimesed on kõik erinevad ja igaüks saab erinevad pakkumised. Kui asjad lähevad halvaks on liisinguvõtjal päris jupp aega, et asjale reageerida ja vastavalt tegutseda. Kuid see foorum pole selleks õige koht. Olenevalt ettevõtte tegevusvaldkonnast võivad need olla väga varieeruvad, alates tavapärasest kontoritehnikast kuni tootmises või talupidamises vajaminevate eriseadmeteni välja.

St, et nt juriidiliste isikute puhul vastupidi kuulub käibemaks enamasti tagastamisele. Hätta jäämisel on inimesel alati võimalik ise enda liisinguauto maha müüa, täpselt selle hinnaga, millega ostja leiab. Järmisel aastal tegi sama koostööpartner uue pakkumise, aga keegi ei keelanud võtta mujalt. Selle tõttu need olulised ongi. Sain aru, et ülekantud tähenduses, aga siiski… Liisingufirma võtab auto käest ära vaid siis, kui inimene ei tee koostööd – ei maksa liisingut jne. Mitte ükski inimene ei võta ju liisingut sellise eelarvestusega, et laseb asjadel minna nii kaugele, et auto läheb sundmüüki. Ühes pangas võib nii olla, et tagastad auto ja maksad nt vaid turuhinna ja jääkväärtuse vahe, teises aga maksad veel kõikide \”jooksupoiside\” palgad kinni kes autot pesevad, poleerivad, rehve pumpavad, talvel lund lükkavad jne. [/tsitaat]Olen ikka! Ma koguni töötan ühes liisingfirmas. Pigem kardan ma seda, et sinul on natukene vale arusaam asjadest või räägime me teineteisest lihtsalt mööda.[/tsitaat] Teie vist ei loe tähelepanelikult seda mida ma kirjutan. Ma ütlen üks kord veel, et ma ei arva, vaid tean, kuna see on töö, mis toob mulle igapäevase leiva lauale. Ma rääkisin just sellisest olukorrast. Sellepärast panevad mind ka sinu väited imestama. Võlglase puhul, kes teeb koostööd ja kes ei ole veel liiga pikaajalises võlgnevuses, ei keela liisingufirma autot ise ennetähtaegselt müüma hakata. Sundmüügi teema ei ole tõesti otseselt minu töölaual, kuid kuigipalju puutun sellega siiski kokku ja olulisemate detailidega olen kursis. Uskumatu, olen kuulnud neid jutte perekooli \”tarkadest\” kägudest, aga see on tase. Nemad küsivad ülevaate su sissetulekutest-väljaminekutest. Lisaks on liisinguga finantseering reeglina laenurahast soodsam. Võimalik, et erinevates firmades on erinevad reeglid, aga siiski kahtlen, sest sellised asjad kostuksid ka konkurentide kõrvu. Pank ei ole mingi heategevusasutus, sellel on omanikud kes tahavad raha teenida ja see ongi täiesti normaalne. Aga selleks, et see juhtuks peab juba möödas olema päris hulk aega. Ei tasu ka unustada kui paljud jäid masu ajal hätta liisingumaksetega ja pidid oma autod liisingutele tagastama. Kui liisinguleping pole kehtinud lõpuni, siis pole käibemaksu seaduse mõistes käive kogu ulatuses toimunud, ja lepingu ennetähtaegsel lõpetamise toimub käibemaksu ümber arvestus vastavalt tegelikult aset leidnud käibe suurusele. Teiseks põhjuseks on soov pakkuda klientidele suuremat valikuvõimalust. Ei soovi siin mõõtma hakata, et kes on targem ja kes rumalam. Enne seda tähtpäeva liisinguandja müüjale raha üle ei kanna. Siis oskavad teised ka õigeid otsusi ja järeldusi teha. Kõik mis ma tahtsin öelda on see, et liisingufirma valimisel on intress viimane asi mida vaadata tuleb, mitte esimene nagu siin kõik soovitasid. Liisingut võetakse tavaliselt üksnes seepärast, et liisinguga on tunduvalt lihtsam hankida endale uuema mudeli sõiduvahend. Perekoolist on täiesti mõttetu selliseid asju küsida, sest kõik taolised pakkumised tehakse ostetavat eset ja laenuvõtjat silmas pidades individuaalselt. Tegelik elu on hoopis teine. Kui näiteks liisingusse saab vara võtta minimaalselt aastaks, siis laenu puhul ka lühemaks perioodiks. Sellepärast on isegi naljakas see sinu soovitus, et jälgige erinevate pankade sundmüügi taktikaid. Palga üleviimine oli näide. Töötame iga päev selle nimel, et teha finantseering kliendile lihtsaks ja mugavaks. nädala lõpupoole olen uhiuue nunnu omanik… [/tsitaat] \”Palju õnne\”…. Parimal juhul ka lepingu sõlmimise tasule. Võrrelda tuleb just ültdtingimusi mitte intessi ja selle alusel otsustada millise pangaga lepingut sõlmida. Ja siin on juba väga olulised üldtingimused kus on sätestatud mille eest ja kui palju tasuda tuleb. Pankade kodulehtedel on kõigil olemas ka kalkulaator, kust saad esialgse suurusjärgu tüüptingimuste järgi teada. Ferratum EE, hoiu laenu ühistu. Autoturg on koguaeg olnud päris aktiivne ja hea tahte korral saab inimene ikka enda autost lahti.

Auto pandi laenud; kiir laenud 18 aastastele -

. Siiski hea meelega võrdleks natuke… isegi praegused pakkumised erinevad päris palju ning enne kindlalt otsustamist uuriks natuke maad 🙂 Please wait. Ostja maksab sõiduki hinna otse liisinguandjale ja seejärel algatab liisinguandja omanikuvahetuse registreerimise otse ostja nimele. Liisinguperioodi lõppedes on autoomanikul mitu võimalust: osta auto välja, kasutusrendi korral tagastada see liisingupakkujale või müüa auto edasi. Pigem kardan ma seda, et sinul on natukene vale arusaam asjadest või räägime me teineteisest lihtsalt mööda. See pakkumine kehtib personaalselt Teile ja kahjuks teistele inimestele tehtud pakkumisi ei oska ma kommenteerida.\” Sina: \”Ok.\” Sinu ainus võimalus kedagi veenda ja kuskil kaubelda on ikka ekstra sinule tehtud pakkumistega. Ma usun, et töötate liisingufirmas, kuid liising kui kredidiitoode omab üsna palju erinevusi võrreldes tavalise laenuga. Seejärel suhtlevad liisinguandjad omavahel ning organiseerivad tehingu läbiviimise ja auto ümbervormistamise toimingud. Oleme oma kümne tegutsemisaasta jooksul olnud pidevas arengus, muu hulgas loonud spetsiaalse väikeliisingu lahenduse äriklientidele ning rendilahenduse, mis on sobilik avaliku sektori asutustele. Võtad kõige väiksema määraga pakkumise ehk kõige odavama laenu. Loomulikult tehakse pakkumine inimese sissetulekutest, auto väärtusest jpm-st tulenevalt. Kindlasti ei saa endale ükski liisingfirma lubada seda, et võtab laest mingeid suvalisi summasid, millest sina kirjutasid. Ja kui Teie tegelete nt uute lepingute sõlmimisega, siis Teie ei pea ega ilmselt ei saagi teada lepingu rikkumise tõttu lepingu ülesütlemise juriidilise tedaile ja tagajärgi. Meie teenuseid kasutavad nii suured tootmisettevõtted kui ka alustavad ettevõtted, kelle taust ja vajadused on väga erinevad, nii ka neile pakutavad tingimused.

Alimentide suurus -

. Võtsime eri pankadest pakkumised, kõik ühte auku. Liisingut võetakse tavaliselt üksnes seepärast, et liisinguga on tunduvalt lihtsam hankida endale uuema mudeli sõiduvahend. Isegi, kui tahaks seda teha, siis pole võimalik ju nende kuludega lihtinimesel tutvuda, nagu sa isegi siin viitad korduvalt, et neid detaile ja kulusid teavad vaid konkreetsed inimesed, kes seda asja läbi viivad. Pakkumine tehti koostööpartneri poolt, aga keegi ei keelanud võtta kindlustus mujalt. Liisinguauto tagastamine on kõige mugavam lahendus, sest sel juhul ei pea te otsima autole ostjat ega osalema müügiprotsessis. Sellist asja, et on olemas odavaim liisingupakkuja, pole olemas. Lugege lisaks:  Kui müüte liisitud auto ise edasi ja ostja liisingut ei võta Kui auto tulevane omanik ostuks liisingut ei kasuta, siis esitate müüjana oma liisinguandjale avalduse liisingu lõpetamise kohta. Mis puutub aga konkreetsetesse liisingutingimustesse, siis meie eesmärk on leida igale kliendile just talle sobiv lahendus. Nii saate kohe pärast auto liisinguperioodi lõppu uue auto osta, ilma et teil tekiks lisakohustusi. Lugege lisaks:  Liisinguauto vahetus või tagastamine käib lihtsalt Kui liisingutüübiks on kasutusrent, siis saate auto liisinguperioodi lõppedes liisinguandjale tagastada ja seejärel uue auto liisida. Tehniliselt tehakse uus liisinguleping uutel tingimustel konkreetset ostjat silmas pidades. Kuid ükski meist ei ole selle tõttu parem inimene. [small]Kägu kirjutas:[/small] [tsitaat] No see jutt pole küll tõsi, mida käibemaksu kohta kirjutasite. Aga pangad ja liisingufirmad ei arvesta krediidi kulukuse määra terve laenuperioodi eest, vaid ainult laenu/liisingulepingu esimese aasta eest. Liisingupakkuja võib jääda samaks, vahetub vaid auto. Kuid selle paari protsendi nimel ollakse nõus ööd ja päevad internetis istuda ja uurida kus saaks veel odavamalt ning siis veel tingida liisinguhalduriga. Tean juhtumeid kus sellises olukorras pidid inimesed peale müüki pangale peale maksma suurema summa kui auto müügihind peale tagastamist oli. Kui inimesel tekivad maksmisega raskused, siis on liisinguvõtjal võimalik auto omal käel maha müüa. osa üleval olevast tekstist on mõeldud irooniaga – infoks neile, kes PÄRISELT millestki aru ei saa 😀 Please wait. Mis lepingu ülesütlemisse puutub, siis reeglina ei ole liisingufirmal huvi autot füüsiliselt omada, pigem on liisingufirma finantseerija rollis ning sellepärast ei lähe ta ka kelleltki niisama autosid käest ära korjama. Omanikuvahetus liisinguperioodi ajal Mõnikord räägitakse ka liisingulepingu ülevõtmisest, kus auto vahetab omanikku veel liisinguperioodi ajal. Vähemalt juhul, kui leping kestab rohkem kui üks aasta. peale kokku ei tee nii suurt summat välja kui oleks kindlustuslepingu mõnes muus kindlustusseltsis teinud. Intress on küllaltki määrav ja pigem peaksin krediidi kulukuse määra pisut teisejärgulisemaks, kuna selle arvutamisel võetakse arvesse lühem periood, kui liisinguleping tegelikult kestab. Mina siis et: Ma maksaks tunduvalt suurema summa sisse ja teeks liisinguperioodi kolme aasta peale, selle peale keerati intress nö. Kui hakkad reaalselt midagi kokku lööma, siis tuleb tihti välja et kallim kuumakse on lõppkokkuvõttes ikkagi kordades odavam. Aga muus osas – edu uue autoga. Vaatame üle, millised sammud tuleb teil liisinguautot müües või vahetades läbida. Nii võibki öelda, et orienteeruvalt kaheksa klienti kümnest leiab meie juurest enda ettevõttele sobiliku lahenduse. Tavaliselt tehakse sellise tehingu puhul kolmepoolne kokkulepe, mille osalisteks on liisinguvõtja ehk auto praegune kasutaja, liisinguandja ehk sõiduki tänane omanik ja ostja, ehk sõiduki tulevane omanik. Miks ühe ja sama auto puhul tekib kapitalirendilepingu puhul käive kogu ulatuses lepingu sõlmimise hetkel, kasutusrendilepingu puhul aga selle lõppemisel. See on samuti väga oluline üldtingimuste moment. [/tsitaat]Sellest mina räägingi, et niisama ei võta liisingufirma kliendilt autot käest ära. Selle numbri järgi võrdledki. Kui pank ikka lepingu ülesütleb, siis on kliendil juba vaid üks õigus – auto tagasi tuua. Seejärel saate auto jääkväärtuse kohta arve

Märkused