Kuid ürita end kontrollida ning enne pangakonto tühjendamist mõtle, kas ostetav toode on tõepoolest sulle kohe praegu eluks vajalik

Igaks eesmärgiks on olemas vastavad alad, mis annavad sulle just selleks eesmärgiks parimad tulemused.

Nüüd võid sa mõelda, et mis mul viga – ma saan treenida hommikuti. Seepärast peame me oma keha eest hoolt kandmisel kasutama teadlikkust. Teadvusta endale alati, missugusel tasemel sa praegu oled. Hea viis enda taset teada saada on teha spordiklubis üldkoormuse test. Võta üks eesmärk korraga, ning jää selle juurde vähemalt kuueks kuuks. Jah, mõnede jaoks käib see lihtsalt. Seal aitavad sind spetsialistid, kes määravad sinu hetkeolukorra ning soovitavad sulle ka konkreetsed tegevused edasi liikumiseks. Me oleme mugavustsoonis, ja siin on hea olla. Tere kullad, Nüüd on jäänud postituste vahe päris pikk, kuid nagu te ka teate, siis on üsna hektiline aeg. Kasvõi kümne minutiga päevas. Ma lisasin oma graafikusse kõikvõimalikud spordialad ja tegin neid kõiki siis korraga. Jah, sa ei ole küll, kuid ega keha sulle seda andesta, kui ta kümne või kolmekümne aasta pärast pidevast alakoormusest tingituna “lagunema” hakkab. Sa oled selle võimaluse käest lasknud. Mõni lihtsalt armastab sportimist, ning ta ei suuda spordisaalist kauem kui kaks päeva eemal hoida. Loomulikult ei keela meil keegi ka keset talve rõdul või terrassil grillile hääled sisse lüüa, aga üldjuhul ootame me selleks siiski suve. Suvi on lõppenud ja sellega koos ka eestimaalastele hingelähedane grillihooaeg. Nimelt, sel suvel õnnestus mul kohe spordist kuidagi väga kaugele jääda. Nüüd aga on meil teadmine, et vabandused tulevad ainult sellest, et me “lösutame” mugavalt siin, kus me oleme, ja lihtsalt ei viitsi end natukene pingutada. Ma luban, et vähemalt kuu aega kirjutan siia muusikast ja elust.Kohupiima Korp. Ma tean, et ma olen väsinud, aga ma lähen ikkagi. Ma olen õppinud nautima vaikseid hommikuid spordisaalis, kus pooletunnine jooks trenažööril äratab mind täielikult ning valmistab mind ette algavaks päevaks. Kuid ürita end kontrollida ning enne pangakonto tühjendamist mõtle, kas ostetav toode on tõepoolest sulle kohe praegu eluks vajalik.

Kuidas kassile rohtu anda? - DELFI Naistekas

. Elämä on laiffi ju.Viljandi tüdruk Eva soovis, et ma blogi hakkaks pidama. Ära ürita korraga saavutada kõiki eesmärke – langetada kaalu, saada tippvormi ja olla tervislik enesearendaja. Vastasel juhul on kindel, et teise nädala lõpuks oleme me läbipõlenud, ja me ei proovi järgmised kuus kuud. Need on ju loodud liikumiseks.

Silmapiir ei ole piir. : July 2013

. Seepärast on oluline iga kord, kui aja-vabandus sinu pähe kerkib, küsida endalt, kas sa oled enda vastu täiesti aus. Kuid seda enam ootan ma algavat hooaega. Registreeru kasutajaks mugavalt läbi laenupakkuja lehekülje internetis. Kuid seda enam ootasin ma juba, et see mõnus kuumus hakkaks raugema, ja et saaks tagasi igapäevase rütmi juurde, kuhu kuulub kindlasti ka regulaarne sport. Kujuta ette, et sa üldse enam oma vasakut kätt ei liiguta. Kui me oleme aga astumas esimest sammu, et trenni minna, tuleb meil pähe terve hulk vabandusi, miks me ei peaks ikka täna minema. Alljärgnevalt pakun ma sulle viis nippi, kuidas end regulaarselt spordisaali saada. Üks asi on küll kaal, mida on võimalik normis hoida ka toitumise läbi, kuid veelgi olulisem on anda oma südamele ja muudele keha osadele regulaarset koormust. Ehk olen ma liiga väsinud, ehk on kõht liiga täis, ehk on halb ilm … Neid näiteid on palju. Minu jaoks, ning ma usun, et ka paljude teiste jaoks, on spordisaali minemine, ja seal regulaarne käimine distsiplineeritud tegevus. Aga kindel on see, et me ei saa iialgi trenniharjumust püsivaks, kui me ei astu mugavustsoonist väljumiseks esimest sammu. Kas sa soovid kaalu langetada, soovid sa treenida oma vastupidavust või lihtsalt hoida oma tervist korras. Kui sa oled tõesti algaja – võib-olla ei ole sa iialgi varem trenni teinud -, siis alusta vaikselt. Seetõttu on oluline ka sinu jaoks seda endale teadvustada, kui sa tunned ja ütled endale mõnikord, et sa lihtsalt ei ole spordi-inimene. Liiatigi veel, meil on ju olemas ainult praegune hetk. Sa oled sammu lähemale astunud oma eesmärgile olla tervislik. Minu tavapärane nädalaplaan näeb muidu ette vähemalt kolme korda spordisaali külastust, kuid pilku maha lüües ütlen ausalt, et viimast korda käisin ma spordisaalis sel aastal mai keskel enne oma reisi Sri Lankale. Enne kui sa alustad, küsi endalt, mis on sinu treenimise eesmärk. Me ütleme endale, et kuigi ma ei viitsi trenni minna, lähen ma ikkagi, sest ma tean, et see on mulle kasulik ja vajalik. Kui sa ei kasuta praegust hetke, et minna trenni, ei saa sa sel hetkel enam iialgi sinna minna. Me ei tohiks iialgi häbeneda abi küsida inimestelt, kes meid aidata oskavad. Minu regulaarne treeningplaan järgmiseks hooajaks algab nüüd. Kui nii, siis vaata ruttu eelpool toodud viiendat punkti. Et meie keha oleks liikumisvõimeline, peab see liikuma. Suurtest distantsidest on olulisem saada endaga ja oma uute harjumustega sõbraks, ning siis pisikeste sammudega koormust lisada. Ma olen “viilinud” mitu kuud, ja ma ei ole selle üle uhke. Ma lihtsalt ei suuda nautida midagi, mis vajab minu jaoks füüsilist koormust. Kuid tänastel istuvatel ja arvutit vaatavatel töökohtadel, kuhu sõidetakse autoga, ning kus ainukene liikumine on kohvitassi täitma minemine, on paratamatu negatiivne mõju meie tervisele.

Päevaprognoos -

. Ma tean, et füüsilise keha jaoks on vajalik regulaarset koormust saada. Grill lihtsalt kuulub Eestimaa suve juurde. See enesetunne, mis ootab sind uuesti spordisaali uksest välja astudes, kaalub üles hetkega kõik eelnevad kahtlused. Ja ega ma siis ei alustanud nullist – ma eeldasin kohe, et olen tegija, ja võtsin alati ette sportlase, mitte algaja distantsid. Kuid kõige efektiivsem relv nende vabanduste vastu on need mõtted lihtsalt minema visata, ja ikkagi minna. Ma tean, et kell on juba palju, aga ma lähen ikkagi”. Kus kohast on kõige odavam laenu võtta, laen võib olla maksehäire. Iga inimene teab, et sport on talle kasulik. Täna panime Mammule kleidi selga ning Mamma lasi välja minnes lausa lõhnagi peale ! Its good to be back ! . Siiski, üldine nõuanne võiks olla, et kui sa oled vanem kui viiskümmend, siis oleks hea enne treenimise alustamist konsulteerida arstiga. Sa tunned, et sa said endast võitu. Kui sa oled aga neljakümne viiene, kuid ei ole iialgi spordiga kokku puutunud, vajad sa alguses kindlasti spetsialisti nõuandeid. Uue asukoha otsingu kuulutan nüüd lõppenuks ning eilse seisuga sain ka kolitud. Näiteks aastaid tagasi olin ma pidevalt ülekaalus, ja siis hooti otsustasin ma sportlaseks hakata. Kuid siiski saab see post elama. Spordisaali minek on minu jaoks osa distsiplineeritud enesearenguprogrammist. Laenud ilma isiku tuvastamada, erinevad laenud. Tere! Blogspot.com on ennast tõestanud juba pikemat aega. Nii nagu sportimise suurim vaenlane on mugavustsoon, on mugavustsooni suurim vaenlane esimene samm. Teha seda täiesti teadlikult: “Ma tean, et ma ei viitsi, aga ma lähen ikkagi. Seepärast näiteks ei naudi ma ka väljas jooksmist ega ka rattasõitu. Kuni me seda ei teadvusta, on meil ainult vabandused. Distsipliin vs armastus Ma olen kindel, et minule on väga palju sarnaseid inimesi, kes vajavad tugevat enesedistsipliini, et end hea tervise juures ning füüsilises vormis hoida. Küll ma suudan aga nautida raamatu lugemist ja metsas jalutamist

Märkused