Kui sul on kõht täis ning katus pea kohal, saad sa keskenduda võlgnevuste tasumisele

See aitab hoida liigeseid tervena, tugevdada kõhu- ja seljalihaseid ning parandada kehahoiakut. Käi vaheldumisi keppidega ja ilma. Hingamine peaks kiirenema ja keha soojenema. Naudi pilvi, looduses leiduvad värve, lilli ja seda, mida ümberringi näed. Makseperioodi pikkus on kuni 6 aastat. Ära kompenseeri liikumisega kulutatud kaloreid täiendava söömisega. Eelista kõndimist looduslikul pinnasel, mitte asfaldil.Kes on kõndimisega juba harjunud, see võiks tõsta liikumise kiirust. Luba endale selle asemel näiteks jalamassaaži, kinokülastust või midagi muud toredat, mis ei ole söödav.Jalutada on soovitav rahulikus keskkonnas, soovitavalt roheluses ja looduses, sest sellele on omakorda rahustav mõju ning parem efekt meie tervisele.

Dr. Simeonsi dieet - Perekooli Foorum

. Keskendu oma tegevusele siin ja praegu. Kiirenda tempot, kui tunned endas piisavalt jaksu; langeta, kui tunned väsimust.Jalanõude valik on määrav. Lõbutsemine ei võrdu raha kulutamisega. Kui sul on vahel probleeme emotsioonide ajendil tehtavate ostudega, tasuks poes käia üksnes kindla rahasummaga – nii väldid üleliigset kulutamist. Kuidas sellisel puhul hakkama saada?. Treeningule aitavad kaasa ka käimiskepid, jalgadele-kätele kinnitatavad lisaraskused ning ümara tallaga kingad.Ära unusta kõige selle juures pöörata tähelepanu oma toitumisele. Kui sul on kõht täis ning katus pea kohal, saad sa keskenduda võlgnevuste tasumisele. Pank ei annaks kunagi pimesi laenu, teadmata, mis eesmärgil seda kasutatakse ning samuti peaks käituma ka sina. Kujuta ette, et keegi tõstab sind kuklal asuvatest juustest ülespoole - nii pikendad oma seljaosa.

Paketid - SmartFOOD

. Kui sa plaanid tõsisemalt kõndima hakata, siis tasub soetada sobivad jalanõud. Jalutuskäigul on hea teha ka väljaasteid ning kükke, mis omakorda tugevdavad jalalihaseid.Nõuandeid kõndimiseks Kuna kõndimine on lihtne ega maksa midagi, siis on see suurepärane moodus salenemiseks. Sa peaksid kergest hingeldamisest hoolimata olema suuteline lühilausetes vestlema.

Sünnipäevasoovid luuletused :: Ootus sai otsa

. kiirlaen sularahas nii paindlike tingimustega kui ta on. Prioriteetide järgimiseks tasub endale teha ka eelarve, milles paned paika täpselt selle, kui palju kulutad näiteks toidule, transpordile, riietele, kodu ülalpidamisele ja muule. Sammude kogumine iga päev aitab sul kulutada kaloreid ning kiiremini vabaneda ülekaalust. Leia sobiv kiirus ning keskendu hingamisele, mis peaks olema rahulik ning sügav.

Kõndimisel vaata enda ette, mitte maha.Kõnni uhkelt ning väldi küüru.Lõdvesta oma käsi. Väldi mõtteid, mis tekitavad sinus stressi.Kui sul on liigestega probleeme, vähenda nende koormust kasutades käimiskeppe. Kasuta käimisel aktiivselt ka käsi, sest see aitab koormust tõsta ning lihaseid paremini tööle panna. Korda seda mitmeid kordi oma teekonna jooksul. Lisa teekonnale ka liikumist erinevatel kõrgustel, näiteks keset mägesid ja künkaid, sest see tõstab pulssi. Sa võid lugeda samme, hingates sisse näiteks nelja sammu jooksul ning välja järgmise nelja sammu kestel. Eelarve aitab sul ühtlasi silma peal hoida arvetel ning tagab, et arvete jaoks on alati raha, sest oled nendega juba arvestanud. Ära muretse, kui see esmapilgul veidi piinlik tundub.Hoia keha sirgus või veidi ettepoole kaldu.Hinga sügavalt.Kõnni kiiremini kui lonkides. Igapäevane kõnd muutub treeninguks, kui sa pikendad oma sammu, kiirendad tempot ning teed kõike seda regulaarselt.Hoia kõndides rühti - lõdvesta oma õlalihaseid, hoides õlgu veidi längus samal ajal rinnakorvi tõstes. Ära kõiguta käsi kõndides edasi-tagasi.Astu nii, et esmalt toetada maha oma kanna ning seejärel nihutad raskuse päkale.Hoia oma puusad, põlved ja jalad kohakuti, nii et jalad oleksid suunaga otse

Märkused