Kasuta Exceli tabeliprogrammi või mõnda spetsiaalset eelarvestamise jaoks loodud tarkvara

Korduvat arvet soovitame kasutada siis, kui sisestate arveid ise, e-arvete puhul soovitame pigem siiski kasutada malle.

Tasuta arvete koostamise pilveteenus või tasuta arvepõhi.

. Teie ettevõttele saavad nad e-arve püsimakselepingu sõlmida alles peale esimese arve panka jõudmist. Üürimine vs kinnisvara ostmine: kumb on mõistlikum?. Samuti on meie klientidel võimalik arveid saata ka teiste operaatorite klientidele. Loomulikult on võimalik ka kindlaid ridu kokku summeerida, selleks tuleks need märgistada. Kui arveid on vaja säilitada pikemalt, saab selle alati müügijuhiga kokku leppida. Seejärel tuleks valida soovitud kinnitusringid. Seal saab nime korrektseks muuta ja vajutada : Selleks, et saaksite hakata meie keskkonnas e-arveid vastu võtma, tuleks esmalt e-arvete liiklus aktiveerida. Selleks tuleb kõigepealt valida Üldinfo->Registrid->Käibemaksu koodid. Seadetes saad märkida kuupäeva, mille järgi konverteeritakse valuutad aruannetel: Välisvaluutas tehtud kulutused arvutatakse eurodeks ümber Euroopa Keskpanga päevakursi alusel. Antud juhul arvestab süsteem vaid viitenumbriga. Arvekeskusesse kontoplaani importimiseks tuleb kõigepealt tarkvarast kontoplaani info eksportida Exceli formaati. Kui töötaja vahetub, võib tekkida vajadus vahetada varasemalt loodud kinnitamismallides antud töötaja uuega. Meie saame lisada kontosid ka ühekaupa. Muudatuste tegemiseks edastage palun korrektsed andmed e-maili aadressile [email protected] või kasutage paremal asuvat vormi. Antud juhul arvestab süsteem vaid lepingu nr/selgitusega Ära arvesta arve lepingu nr/selgitusega valikul ei oma tähtsust lepingu nr/selgituse lahter. Kui kliendil pole raamatupidamise programmis hankija koodi, võib selle asendada registrikoodiga. Valides , kopeeritakse salvestatud korduva arve andmed uuele ostuarvele. Eurost on saanud dollari ja jaapani jeeni kõrval üks kõige olulisemaid valuutasid peamiselt euroala ühtse majandusruumi tõttu. Kui ettevõttel on sõlmitud leping, mis hõlmab ka PDF ostuarvete sisestust, siis tuleb kõik PDF arved edastada aadressile, mille oleme teile andnud. Pangakanaliga saadetud arvele on võimalik luua ka pangapoolne püsimakse. Nüüd avaneb juba lisatud käibemaksukoodide nimekiri, kui teete seda esimest korda, on nimekiri loomulikult tühi. Saadud faili importimiseks valige Arvekeskuses Üldinfo -> Registrid-> Kontoplaan. Avanenud lehel valige Kontoplaani import: Nüüd saate üles laadida ettevalmistatud faili ja alustada importi. Kui arved on imporditud ükskõik millisel eelmainitud viisil, siis arved tulevad nähtavale Müük -> Müügiarved nimekirja  või  olekusse. Seejärel otsida esindusõiguste hulgast soovitud isik ja valida Tegevused -> Muuda. Kõik tärniga tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud. Kopeeritakse ka kontod ja dimensioonid. Seejärel muutke saadud faili nii, et veerus A oleks ettevõtte nimi, veerus B ettevõtte registrikood, veerus C raamatupidamisprogrammis olev hankija kood ja soovi korral veerus D raamatupidamisprogrammis olev kliendi kood. Vajutades , lisandub kood nimekirja: Kui teie majandustarkvara ei võimalda saata hankijate ja klientide registrit otse Arvekeskusesse, siis saate need importida ka käsitsi. Ühel hetkel vajad Sa oskust, kuidas nendes mahukates tabelites mugavalt liikuda, vajalikke andmeid leida ja kokkuvõtteid teha. Kui erinevus on aga suurem, nagu antud näites, tuleks kanderead üle vaadata ning parandused teha. Nüüd logige sisse Arvekeskusesse ja valige Üldinfo -> Registrid -> Hankijate ja klientide register ning valige Hankijate import: Seejärel saate valida ettevalmistatud faili ja alustada importi. Kui Teie klientidel internetipanka ei ole, siis saavad nad püsimakselepingu sõlmida pangakontoris peale seda, kui olete esimese arve neile e-arvena panga keskkonda saatnud. Ettevõtte andmeid ei ole võimalik ise muuta. Kui soovite aktiveerida ka pangakanalid või paberarve saatmise, siis toimige järgnevalt: Üldinfo -> Arve seaded -> Müügiarve seaded ja kerige lehekülje alla, kus leiate koha, kus on Müüjate haldus: Valige Tegevused -> Muuda. Öeldakse, et inimesed on harjumuste orjad, kuid harjumused ja rutiin aitavad meil hoida oma elu joones. Kui te ei tea, kuidas seda teha, palun pöörduge oma majandustarkvara pakkuja poole. Kasutajaid saab lisada, kui valite Üldinfo -> Seaded -> Ettevõtte seaded. Kasuta Exceli tabeliprogrammi või mõnda spetsiaalset eelarvestamise jaoks loodud tarkvara. Selleks tuleb kas kogu kontoplaan uuesti importida või kirjutada soovist Arvekeskuse konsultantidele [email protected] Seda saab teha, kui olete Arvekeskusesse sisse loginud ning valite  -> Arve seaded -> Ostuarve seaded ja eemaldate märke Ei soovi ostuarveid e-teeninduses vastu võtta ja salvestate. Konteerimismall luuakse aluseks oleva ostuarve sisestamise käigus, eraldi neid ette valmistada ei saa. Ilma Swedbanki e-arvete lepinguta arvete edastuse puhul kehtivad pangas järgmised kitsendused – Teie klientidel ei ole panga keskkonnast võimalik arvet panka tellida. Ostuarve vestluse kaudu saate arve kohta saata küsimusi nii kinnitusringis osalejatele kui ka teistele kasutajatele oma ettevõttes, kes kinnitusringi ei kasuta, aga kellel võib olla infot arve kohta. Hiirega selle peale liikudes näete, mis kuupäeval ja kellaajal on arve eksporditud. Ära arvesta viitenumbri ega lepingu nr/selgitusega valikul ei oma tähtsust kumbki lahter. Tõsta saab vaid saabunud olekus arveid. Kasutajatunnus ja parool peavad eelnevalt Omniva keskkonnas loodud olema. Pangakanalite aktiveerimise hetk saabub siis, kui saanud seda kinnitava e-maili. Nüüd tuleks täita ka ERP selgitus, ehk siis käibemaksukoodi nimetus, et oleks lihtsam õiget koodi valida.  ja Vaikimisi käibemaksu määraks väljad võite täita ka hiljem käibemaksukoodide nimekirjas. Isegi, kui kasutate meiepoolset arvete sisestust, on võimalik vajadusel PDF kujul ostuarveid ka ise sisestada.. Esindusõigusi saab pikendada peakasutaja. Konteerimismallidega on võimalik määrata arveridadele ettemääratud kontod ja dimensioonid, et arve korduval saabumisel oleks arvega oluliselt vähem tööd. Kui on olemas, siis palun lisada lepingu number. arve on juba kinnitatud – administraator saab lisada kellegi uuesti kinnitusringi, et arve muutuks jälle aktiivseks. Arved liiguvad majandustarkvarasse päringu alusel. Paralleelsed eelistused – maksimaalne kanalite arv ühe arve edastamiseks. Kui soovite summeerida kogu arve kokku, piisab sellest kui vajutada Summeeri read. Vastavalt lepingule on ostuarvete digiteerimise tähtaeg üldjuhul . PDF arved saate uuesti sisestada või digiteerimisse edastada. Arveid on võimalik Arvekeskusesse importida ka failist. Siin videos saad ülevaate, kuidas seadistada ning kasutada konteeringupõhist kinnitamismalli. Kui arve on juba kinnitamisel või kinnitatud olekus, tuleb enne tagastamist kinnitusring tühistada. Saad teada, kuidas importida andmeid Excelisse veebist või mõnest andmebaasist.

excel algajatele Archives - KHK Koolitus

.

Viis kasulikku nippi Exceliga töötamisel -

. Kui teie majandustarkvara ei võimalda saata kontoplaani otse Arvekeskusesse, siis saate selle importida ka käsitsi. Kasuta Exceli tabeliprogrammi või mõnda spetsiaalset eelarvestamise jaoks loodud tarkvara. Seejärel vajutage nuppu Paketi vahetus ja valige sobiv pakett ning vajutage . Exceli koolitused edasijõudnutele on mõeldud neile, kes soovivad oma algteadmisi täiendada või juba õpitut üle korrata. Selle märkimisega saate eristada oma kontserni siseste hankijate arveid muudest arvetest. Arve konteerimisringile saatmiseks tuleb arvel valida kas Suuna kinnitamiseks või Salvesta ja kinnitamiseks. Kogu loetelu korraga ei ole võimalik kuvada. Korduva arve salvestamiseks märgistage peale arve konto ja dimensioonide sisestamist kast korduvate arvete loetellu. Kinnitaja näeb enda poolt kinnitatud arveid Kinnitusringis kuvatavas filtris. Iga kasutaja peab seda ise tegema. Soovi korral saate jaotatud arveread ka kohe konteerida, valides Tegevused –> Konteering. Dimensioone saab lisada ükshaaval Arvekeskuse keskkonnas või importides raamatupidamistarkvarast. Sma raha, paku laenud eraisikute vahel. Kui olete otsustanud Arvekeskuses müügiarveid väljastama hakata, on alati vaikimisi aktiveeritud kaks kanalit: e-arve ja e-mail.

Arve kanderidade summa ei vasta arve summale – erinevus on välja toodud kanderidade all: Kui erinevus on alla ühe euro, tuleneb see tõenäoliselt ümardamisest ja saate vajutada nuppu Kontrolli summasid. Sealt valige Lisa esindusõigus. Peale allalaadimist saad äpi avada ja sinna sisse logida. Excelist saab importida vaid üherealisi arveid. See muudatus puudutab hankijaid, kelle andmed on kättesaadavad siit: . Kui soovite pikendada õigusi kõigis allasutustes, siis märgistage ka kast Lisa esindusõigused kõikidesse allasutustesse ja vajutage. NB! Kui Teil ei ole Swedbankiga sõlmitud e-arve lepingut, siis ilmnevad mõningad kitsendused, täpsem info SIIN. Vestluse aknake on lisatud ostuarvete kuva juurde ning seal kuvab ka lugemata märguandeid. Excelis on sobiva tulemuse saavutamiseks tihtipeale mitu erinevat võimalust. Roaming tähendab, et meie kliendid saavad vastu võtta teiste e-arve operaatorite klientide arveid. Juhul kui tegemist on Teie poolt sisestatud arvega, on muutmiseks kaks võimalust: arve ei ole veel kinnitatud – saate arvel muudatusi teha, avades arve Tegevused-> Muuda valikuga. Käibemaksukoode Arvekeskusesse importida ei saa, need tuleb lisada käsitsi. Kui duplikaadid on eemaldatud ja väljade pikkused ei ületa lubatud piire, saate loodud tabeli salvestada. Selleks tuleb valida Avaleht -> Kasutaja seaded. Sellele aadressile saadetud e-kirjad saabuvad ostuarvete nimekirja selgitusega E-mailiga saabunud sisestamata arve. Märgistage kastike ERP-i juurdepääs lubatud ning vajutage . Arveid on võimalik koostada ka käsitsi, valides Müük -> Uus Müügiarve. Selleks, et vaadata, millised esindusõigused lõppema hakkavad, tuleb valida Üldinfo -> Seaded -> Ettevõtte seaded ja liikuda plokki Esindusõigused. Kustutatud arvet saab leida detailse otsingu abil,  kus saate märkida parameetri . Teavitame Teid, kui vajalikud parandused on tehtud. Seejärel valige  ning Teile avaneb lisamiseks järgmine aken: Tehke vajalikud toimingud ning valige . Antud otsingu tulemusel kuvatakse kõiki Teie poolt kinnitatud arveid: Ka need arved, mida asendaja teie asemel kinnitas, ilmuvad antud otsingusse. Valides Üldinfo -> Arve seaded -> ostuarve seaded, on seadistustes olemas selline väli, nagu Ostuarve postkast. Seal on võimalik luua @arvekeskus.ee lõpuga e-posti aadress. Uus pakett jõustub pärast uuesti sisselogimist. E-mailiga saabunud sisestatud arvete puhul tuleb lisaks märkida ka e-maili aadress, kuhu arve tagastada. Kui teil on Arvekeskuses juba dimensioonid olemas ja tahate lisada juurde üksikut dimensiooni, siis selle õpetuse leiate . Kui teie majandustarkvara ei võimalda saata dimensioone otse Arvekeskusesse, siis saate need importida ka käsitsi. E-arvete puhul tuleb avanenud aknas märkida tagastamise põhjus ja soovi korral täpsem selgitus. E-arvel on võimalik muuta vaid kandekuupäeva ja maksetähtaega. Kui vajalikud toimingud on tehtud valige  Nüüd tekkisid kanderead soovitud summadega. Koolitusel õpid vormindama lahtreid tingimuslikult, seadma piiranguid andmete sisestamisel ja kaitsma oma töölehti. Arveridu saab jaotada valides arverea järel Tegevused -> Jaota arverida. Avaneb järgmine vaade: Vajalikud protsendid kirjutage jaotuse lahtritesse või valige . Seejärel avaneb selline vaade: Konteerimisringi isikute lisamine toimub samamoodi, nagu kinnitusringi. Nüüd vajutada nupule Asenda kinnitaja ja avanenud aknas saab rippmenüüdest valida, keda soovitakse kellega asendada: Kui kinnitajale on määratud piirsumma, kontrollitakse malli rakendamisel, kinnitajate taseme kaupa piirsummasid. NB! Kustutatud arvet taastada ei ole võimalik. Palun täpsustage antud info üle oma tarkvara konsultandiga. Kui arve on sisestatud meie poolt, siis palume veast meile teada anda. Uue koodi lisamiseks tuleb vajutada Lisa uus käibemaksukood. Pildista kviitungit nii, et kõik andmed oleksid ilusti nähtavad: Nüüd saab valida, kas Omniva digiteerib või Sisestan käsitsi. Teile avaneb järgmine vaatepilt: Siin on Teil võimalik valida erinevaid kanaleid. Nüüd saategi üles laadida ettevalmistatud faili ja alustada importi. Arve kinnitusringis võib süsteem anda erinevaid veateateid. Arvet saab tagastada ostuarvete nimekirjast, valides soovitud arve juurest Tegevused -> Tagasta arve saatjale. Selleks tuleb valida Ost->Uus ostuarve: Seejärel saab üles laadida PDF faili ja täita vajalikud väljad. Seejärel saab samamoodi Tegevused-> Muuda valikuga arve korrigeerida ning uuesti kinnitada. Õigete funktsioonide ja muude käskluste kasutamine aitab sul tüütuna tunduvaid tegevusi vältida ja oluliselt aega kokku hoida. Seda saab teha juhatuse liige väga lihtsalt, sisedes Äriregistri keskkonda ning kinnitades Äriregistri Ettevõtjaportaali avalehel oma teenusepakkuja. Kui impordite dimensioone raamatupidamistarkvaras, siis kindlasti vaadake üle sealpoolsed seadistused, millistel tingimustel see võimalik on. Kui arve on majandustarkvarasse jõudnud, saab selle olek külge märke. Paketti saate vahetada, kui valite Üldinfo -> Seaded -> Ettevõtte seaded. Kliendi koodi veerg ei ole kohustuslik, esimesed kolm veergu aga peavad olema iga hankija/kliendi puhul täidetud. Kui kõik isikud on lisatud, vajutage Saada konteerimisele. Exceli tabelitesse on Sul võimalik koondada suur hulk andmeid. Kui soovite lisada dimensiooni Arvekeskuse keskkonnas, siis selleks toimige järgnevalt: Valige Üldinfo -> Registrid –> Dimensioonid. See, kuidas ja millal päring algatatakse, tuleneb tarkvarast

Märkused