Kas sinu sihtgrupp viibib rohkem sotsiaalmeedias ja hangib sealt informatsiooni?

Seega, kui soovid veenda oma külastajaid kontaktandmeid jätma, anna neile ka midagi toredat või kasulikku tasuta vastu – näiteks konsultatsiooni. Seega on nad ka olulised ostuotsuse mõjutajad.. Isegi raamatupidamistarkvara kohta mitte. Vaata, kas sinu tekst kaasab inimese Räägi oma lugejale, kuidas sinu toode sõrmede vahel siidjas-jahedalt libiseb või kuidas sinu rabamatkad panevad maa tema jalge all vetruma ja kõrva kurelaulu kuulma. Kõige parem viis loomuliku hääletooni tekitamiseks on kirjutada nii nagu sa räägiksid. Maailma meister-mõjustaja ja -autor Robert Cialdini on uurinud mõjustamistehnikaid, millega inimese käitumist suunata. Inimestena nõustume kiiremini enda jaoks sarnase kõnepruugi kasutajatega. Vaata üle, et teksti loogiliste argumentide osakaal Oma sõnumi säravaks kohaleviimiseks on sul vaja, et mõlemad pooled kokku mängiksid. Sinu lugeja on seda kõike aga esimest korda avastamas.

Kodulehe tegemine. Juba üle 500 toimiva kodulehe

.

KredEx käendus: kas ka sinu jaoks? -

. Üleskutsenupp olgu koheselt leitav ja muust tekstist selgelt eristuv. Erinevused väikelaenuga on aga mitmeid ning juhul kui soovite võtta laenu, peaks nendega kindlasti arvestama. Mõjustamispsühholoogia on pikalt uuritud valdkond, mille teooriaid saad oma tekstide mõjuvõimu tõstmiseks kiirelt praktikasse panna. Kas sinu sihtgrupp viibib rohkem sotsiaalmeedias ja hangib sealt informatsiooni. Pole midagi halenaljakamat kui tekst, mis üritab müüa ekstreemspordirõivaid värsketele lastevanematele mõeldud stiilis. Näiteks oma kontaktandmeid.

Sinu jaoks on selge, miks ta teistest kallim on ja mis ta eriliseks teeb. Sest ilma emotsioonita ei loe keegi teksti lõpuni. Nii tunneme ka ennast erilisena. Ja kahjuks on enamik sellest surmigav. Aga tekste toodetakse iga päev hullumeelse järjekindlusega juurde. Kas sinu sihtgrupp viibib rohkem sotsiaalmeedias ja hangib sealt informatsiooni. Argumendid, millega tekitad emotsiooni Mida tasakaalustatumad on sinu müügiargumendid, seda mõjusamalt saad oma lugejat veenda. Lisaks muudad regulaarsete alapealkirjade abil oma teksti kõigi jaoks paremini haaratavaks. Ega langeta ühtegi ostuotsust. Peamine on lugeja panna tundma, millist kasu tema sinu tootest otseselt saab. Sinu üleskutse võiks olla vähemalt sama originaalne nagu maasikamaitseline Borjomi vesi. Kusjuures, lugemise käigus on hea kõrvaldada ka kogemata teksti sisse kukkunud klišeed ja erialane kõnepruuk. Maailmas on jõhkralt palju teksti.

Reservhoius: mis see on ning millal seda kasutada? -

. Muuda oma laused nii üheselt mõistetavaks kui võimalik! Mida selgem on su pealkiri, seda rohkem inimesi ta kõnetab. Küsi, milliseid teisi võimalusi on ta püüdnud raha hankimiseks kasutada. Ja igavusest on lehelt lahkumiseni vaid paari sekundi tee. Ära unusta, et ka klient on inimene! Sinu ja sinu brändi hääletoon on x-faktor, mis loob isikliku sideme lugeja ning sinu toote vahel

Märkused