Finantsiline vabadus tähendab erinevate inimeste jaoks erinevat asja

Väldi plokitud hashtagide kasutamist Need on ja kõik, kes neid kasutavad, võivad saada alguses kas postituse osas või halvimal juhul lausa konto osas blokeeritud. Kui oskad kuidagi seostada tähtpäeva oma valdkonnaga, siis võib arendada suhteid sellelt tasandilt. Hiljem saad hakata neid gruppe omavahel testima. Veelgi olulisem on jälgida passiivset kulutamist ehk elektriseadmete vooluvõrgus hoidmist siis, kui keegi seadmeid ei tarbi või ei ole isegi kodus. Finantsiline vabadus tähendab erinevate inimeste jaoks erinevat asja. PRO tip: jälgi hashtagide trende! Kui sa oled teinud head uurimustööd hashtagide osas, siis oled kindlasti nende taha ka kirja pannud, kui palju on sellel hetkel tehtud selle hashtagiga postitusi.

Aga vaatame, mis hashtage peaks sinu erinevad grupid siis sisaldama.

Iseenda boss – kas unelmate elu või mandumine? -

. Uus laenu saamise võimalus – ühisrahastus. Kas teadsid, et juba ainult ühe hashtagi lisamine tõstab sinu postituse nähtavust kordades. Instagram Business konto üks kulda väärt omadus on just statistika hashtagide ja sisu leviku kohta, sest seda saad hiljem kasutada hashtagide analüüsimusel ja oskad võtta vastu adekvaatsemaid otsuseid. Neid on terve tähestik ja sa peaks hoiduma nende kasutamisest.

4 nõuannet finantsilise vabaduse saavutamiseks -

. Antud näite puhul tekib olukord, kus kasutaja näeb teksti ja peale seda näidatakse talle kohe lingina teiste kommentaare. Kui stories sisaldab otsitud hashtagi, siis lisaks punasele ringile on tähelepanu tõmbamas ka hashtagi sümbol punasel taustal. Reastame mõned sellised vead alljärgnevalt. Iga madalama konkurentsiga grupi hashtagid aitavad sul jõuda pildile ka kõrgema konkurentsiga hashtagide puhul. Kasuta sinu valdkonnas tuntud firmade bränditud hashtage ja võid saada juurde uusi followere. See tähendab, et konkurents on kõva ja vaevalt minu pilt üldse esile tuleb. Väiksem konkurents ja pildile saada suurem võimalus. Kui sa tahad Instagramist saada rohkem followere ja laike, siis peaksid oma postitustes kasutama nii madala kui kõrge konkurentsiga hashtagide miksi. Lisa hashtagid nii, et neid poleks kohe näha Instagram on öelnud, et hashtagid on soovitav lisada pildi pealkirja ehk kirjelduse juurde, kuid paljud on katsetanud ja lisanud hashtage ka kommentaaridesse. Teine põhjus üldisemaid hashtage kasutada on see, et kõik ei otsi sinu valdkonda spetsiifiliste märksõnadega, vaid üldistega ja nii võivad nad leida ka sind üles. Vädi hashtagide kasutamist stiilis #likeforlike Selliste märksõnade kasutamine ei too sulle sinu teemast huvitatud ning aktiivseid followere. Mida rohkem leiad sobivaid nišši tage, seda suurem on võimalus jõuda oma sihtgrupini. GettingGrowth näite puhul näeme, et hashtagid on lisatud teksti lõppu, kuid vahetult peale teksti on lisatud veel tühjasid ridasid. Kõik selleks, et hashtagide meri ei risustaks üldist pilti.

finantsvabadus - Lehekülg 2 -

.

Saade #1: Finantsvabadus | Investeerimisraadio

. Mis variant töötab paremini, katseta ja saad teada ehk oma tõe. Näiteks mina jälgin selliseid hashtage nagu: Neid on rohkemgi, kuid need on just need, mille kohta olen nõus infot saama. Kasuta hashtagide otsimisel nii ainsust kui mitmust Ainsuse vormis sõnad võivad olla väga suure konkurentsiga, kuid vahel on hashtag kasutusel ka mitmuses ja väiksema konkurentsitihedusega. Ettevõtted peavad hoolikalt valima oma hashtage, sest vastasel korral kasutaja annab ebarelevantsest hashtagist ja sisust Instagramile teada ning sina kaotad oma jälgijad ja leviku kanalis. Hashtagid võivad olla ka emotikonid Võta kasutusele oma brändi hashtagid ja kasuta bios Neid võiks olla kuni kolm, mida sobib lisada pidevalt oma postituste juurde ja mida soovitan kasutada ka oma konto bios ehk tutvustuses. Samuti hoia käsi pulsil oma hashtagidel, millega oled TOP Post seas ning selleks kasuta Business konto korral Instagrami statistikat. Sellised hashtagid võimaldavad sul leida jälle õiget sihtgruppi ning olla osa kogukonnast. Instagrami turundustunnel läbi hashtagide Järgnevalt saad teada, milliseid hashtage sa peaksid oma hashtagigruppides kasutama. Kasuta kindlasti hashtage oma stories Kui kasutaja otsib sinu hashtagi, siis tulevad esile storied, kus on kasutatud vastavat hashtagi. Nii saab Instagram aru, et see on ka sinu valdkond ja ta võib sinu postitusi soovitada üldises voos. Järgnevalt saad teada, kuidas turundada Instagramis targalt läbi hashtagide turundustunneli. Sa pead teadma, milliste hashtagide kasutamine toob sulle juurde regulaarselt uusi laike ja followere. Suurimaid tõusjad peaks kindlasti olema sinu enimkasutatavate hashtagide seas. See tähendab, et sul võib olla võimalus pääseda lihtsamalt pildile. Uuri, millised bränditud hashtagid on seotud selliste sündmustega. Julgusta oma järgijaid neid kasutama, sest ka nemad soovivad saada rohkem levikut oma postitustele. Kogukonnas kasutatavad hashtagid on spetsiifilised ja toovad sulle õigeid followere. Hakka jälgima hashtage, mis sind ennast tõeliselt huvitab See, mis sind huvitab, läheb tõenäoliselt kokku ka sinu sihtgrupi huvidega. Hoolimata kõrgest konkurentsist tasub neid ikka kasutada, kui need lähevad kokku sinu valdkonnaga. Saad hoida silma peal, mis sinu valdkonnas toimub ning uusi ideid, suhteid ja mõttekaaslasi või ka koostööpartnereid. Vaata, mis Instagrami kasutajatele Sprout Social uuringu kohaselt meeldib ja mis ei meeldi. Finantsiline vabadus tähendab erinevate inimeste jaoks erinevat asja. Antud näites on  hashtag kahesõnaline ja mitmuses. Kui oled firma Instagramis, siis uuri kindlasti postituste statistikat Postituse statistikast saad aimu, millised hashtagid toovad sulle rohkem levikut ja mida inimesed tegid. Katseta emoji hashtage Eestis ma ei tea, et neid väga kasutatakse, kuid maailmas on see kasvav trend. Bränditud hashtagide kasutamine aitab sul Instagramis saada uusi ja huvitatud jälgijaid. NB! Oluline on, et sinu hashtagid oleks pildiga seotud ja kui sul ei ole rohkem seotud hashtage lisada, siis ei juhtu ka midagi halba. Kui kasutad rohkem, siis sinu postitust ei näidata. Leia otsingu abil uusi bränditud hashtage, et kasutada neid sihtgrupi kasvatamisel. Hashtagide kasutamise taktika See taktika on mõeldud Eestis katsetamiseks, sest meil on konkurents Instagramis paljudes valdkondades madal ja ka postituste arvud väiksemad kui maailmas.

Märkused