Enne juustupaki või vorstilati poetamist oma ostukorvi, loe selle koostist

Püüdsin leida infot meeskonnaliikmete arvu kohta, aga ei õnnestunud. Õhtupoolikul sõitsime saare teise otsa Furnasesse. Mida teha, mitte mida teha. Mulle meelnus, et ühe meie endise reisikaaslase blogis oli olnud maalingust foto. Pea nõu arsti, terviseõe või apteekriga Parim sõber võib paljudes asjades anda head nõu, kuid toidulisandi valikul usalda vastava väljaõppega spetsialisti.  Toidu- või veebipoest toidulisandit ostes ei ole võimalust saada asjatundlikku nõu. Päike paistis, viskasime nalja nii enda kui Urze meeskonna üle, tegime manöövreid ja nautisime täiel rinnal sõitu. Esimest korda oma lühikese, kuid intensiivse purjetamiskarjääri jooksul pöördusin käidud kohta tagasi. Edasi matkasime läbi lopsaka metsa, grillimisplatsist mööda poolsaare kõrgeima koha poole. "Nagu Oiu sadamasse sõidaks sisse, nii tuttav on kõik", teatas John kitsast sissesõitu mööda manööverdades.Olime oma reisiga jõudnud enamvähem poole peale. Tuult eriti polnud, aga tormijärgsed lained polnud veel rahunenud. Kohe näha, et sissetöötanud tiim. Meeleolu sel päeval oli laevas igati äge. aprilli varavalges viis Kert meid lennujaama ja jäi ise veel päevaks Ponta Delgadasse, et siis õhtuse lennuga meile Lissaboni järele lennata. Päevased vahetused möödusid juttu ajades ja nalja heites. Ja nii saidki Terceiralt pärit merebioloogist ja ärimehest baariomanikud Floresel. Liiga palju ilusaid vaateid just ei olnud, sest ilm oli kehva - tuuline, pilves ja vihmane. Kõndisime kai peal edasi-tagasi ja kuidagi ei leidnud. Ei kadunud nad seekord meist väga kaugele. Meie hüppasime Heddiga õnnest ja lasime endast pilte teha. Lootsime sel päeval Pico rannikul vaalu kohata. Järgmiseks tuli alt kajutist üles Heddi ja rääkis, et oli öösel unes näinud meie Kariibi reisi asendus-ema Jutat, kes palus pisarsilmil, et me ei läheks sellise ilmaga merele. Isegi kapten ise ei pääsenud puhta nahaga. Teadsime, et raske sõit ootab ees. Lisaks konto väljavõttele kontrollib laenuandja ka taotleja krediidiajalugu Krediidiinfost ning veendub, et taotlejal ei oleks ühtegi kehtivat maksehäiret. John küll ütles, et kuna ilm oli pilves, siis millegi järgi peale näidikute sõita ei olnud ja tunne olevat kui esimest korda purjeka peal, aga automaatpiloot aitas hädast välja. aprilli varavalges tõusime ja pisut pärast päikesetõusu andsime otsad. Jalutasime veidi ja proovisime leida mõnd mõnusat söögikohta, kuid lõpuks maandusime ikka täpselt oma korteri välisukse kõrvale grill-restorani. Oluliselt suuremad ja lahtise pardaga, aga kui pildid kõrvuti panna, siis visuaalselt täitsa ühtemoodi. Tüütu.Kohe väljasõidu alguses panime paika vahikordade järjekorra. Sellist aplausi pole tõenäoliselt Peter'is veel nähtud, nagu meie moosekandid said. Alustuseks kuulsime kohutavat kolinat oma peade kohal. Neid kõige suuremaid Jörmberge seekord ei näinud, aga ühe väiksemate vaalakeste parve sisse sattusime küll. Ma ei mäleta, et ma varem pardlit käes oleks hoidnud, aga töö sai nii korralik, et Mikk-Mait lubas mind oma kaela kallale ka. Isegi pärast Kariibi merel seiklemist. See kõik tekitas kahtlusi, et ehk ei peakski. Rentisime sadamast väikese nunnu Smarti. Kui ma olin ennast kuidagiviisi kajutisse lohistanud, oli tunne nii kohutav, et ei saanud liigutadagi. Üks neist osutus nii kehvakeseks, et korra pidime seda mäest üles lükkama. Kuidagiviisi sai John ta sealt lahti ja otsustasime ta meresügavustesse tagasi saata. Sõitsime ettevaatlikult Faja Grandesse ja koputasime Riku uksele. Teises laevas eriti - seal olid tervised veidi hellemadki kui meil. Johni looma-selfide kollektsioon sai paar väga nummit täiendust. aprilli hommik ja päev möödusid rahulikult lainetel liueldes. Lõpupoole võtsime veidi hoogu maha, et ka teine jaht meile järele jõuaks ja saaksime koos sadamasse sõita. Välisukse juures oli täpselt üks kohvik väikese väliala ja plastmasstoolidega. Aga jahi otsad olid alles kai küljes kinni. Härrad kaptenid juba ootasid meid sealkandis. Selleks ajaks olime juba üsna Fajali saare alla jõudnud ja tuulekiirendustsoonid tegid oma tööd. Kui laev saabus, tormasid kaptenid kohale ja said kala asemel hoopis suuremas koguses kalmaare. Tänagi ei tea paljud inimesed Assooride olemasolust. Meil polnud veel ühtegi korralikku vahetustega sõidu päeva olnud. Kui õhtusöök söödud, võetigi ette kalavarustuse hankimine. Urze tuli paistis koguaeg kenasti silma. Tunne on parem kui enne, aga mitte täielikult formaaditud. Pigem oli lihtsalt tarvis ükskõik kuhu põgeneda ja juhe kasvõi korraks seinast välja tõmmata. Ta rääkis, et on tegelikult elukutselt merebioloog ja terve Atlandi risti-rästi läbi sõitnud. Kuhu ma peaksin laenu saamiseks pöörduma?. Esimestel kordadel läks kaks ja natuke peale. Õhtuks kolisime jahti sisse ja pakkisime asjad lahti. Passengeri album mängis ja veinid ootasid.Õhtul korraldasime Urze kokpitis järjekordse kontserdi ja kõik laulud said jälle lauldud. Proovisime veel mootorit, kontrollisime kaitsmeid - kõik justkui oli korras. Vaikselt hakkas kohale jõudma, et reisi lõpp paistab ja peab kodumaale pärisellu tagasi pöörduma. Ee, [email protected]. See kuuluvat nüüd neile kahele. Lootsin tegelikult tol päeval ise kasvõi korraks rooli saada, aga tuuleolud käisid mulle veidi üle jõu. Baar oli kinni ja nende pettumus suur. Enne rendiautodesse istumist käisime veel Peter Sport Cafe suveniiripoes, millest tegelikult baar kunagi üldse alguse sai ja jõime ajaviiteks ühe SuperBocki. Alo viis osa seltskonnast sama raja algusesse, mille meie eelmisel korral Kaspari, Lauri ja Heddiga läbi tegime. Selline on seal austus meremeeste ja -naiste vastu. Seda kõike loomulikult meile omases humoorikas võtmes. Tõmbasime Kerdi masti ja tegime mõned ägedad tiimipildid. See üsna värskelt merest üles tõusnud ala Fajali läänetipus on pigem Marsi, kui Maa, moodi. Kert mängis pilli, meie nautisime ilma ja vaadet.

Teata ebasobivast posititusest -

. Õnneks on mul reiside jooksul välja kujunenud standard-nimekiri asjadest, mis alati vaja osta on. Keeruline oli keskenduda, südametunnistus piinas tegemata asjade pärast ja miski ei sujunud.. Kuna oli pühapäeva õhtu, siis ükski kalatarvete pood enam lahti polnud ja hommikul pidime enne nende avamist startima. Seega kahjuks jäi meie reisiseltskond ühe ägeda pillimehe ja meeskonnakaaslase võrra väiksemaks. Mõlemad said väga hästi hakkama. Steiki me ei raatsinud pakkuda. Meile see sobis, sest pesuruumid ja muu olme oli lähemal. See oli emotsionaalne sildumine. See reis erines mitmes mõttes kolme aasta tagusest, kuid oli samas nii mõnusalt tuttavlik. Meie lendu lükati edasi kolm korda. Sõbrunesime nendega kiirelt ja aitasime lauda katta. Pets komistas kivitrepil ja sai veidi viga. Selline tunne, nagu mast oleks pilbasteks lennanud. Tegeleme probleemidega ikka nende tekkimise järjekorras. aprill oli päev Terceiral ja Monte Brasil'il. Enne juustupaki või vorstilati poetamist oma ostukorvi, loe selle koostist. Mõned kuud  hiljem helistas Julian Paulole ja küsis, kas ta seda Florese baari mäletab. Viimaseks vahetuseks läks rooli John ja meie Heddiga olime valves. Uskumatu tüüp :D.Riku juures toimetasid ringi välismaalastest külalised. Ravim ja toidulisand koos võivad mõjuda ohtlikult Toidulisandid võivad tugevdada või hoopis nõrgendada ravimi toimet.

Kumb on enne - uks või lukk? Mehaaniline või.

. Käisid ja nuiasid seal laudade kõrval nagu nälginud koerad. Kaptenitel oli suur plaan sel reisil kindlasti kala püüda. Liialdamata - ma ei ole parema vaatega hotelli veel näinud. Ülemäära suurtes kogustes tarbituna võivad ka vitamiinid ja mineraalained mõjuda halvasti Sinu tervisele. Nautisime ilma, võtsime päikest ja mängisime pilli. Rahvas valgus kahele poole laiali ja meile tehti vabaks teekond ja laud. Vahtisime tähistaevast ja sillerdavat planktonit. Kõrvalt võis jääda mulje nagu me oleks just üle Atlandi tulnud. Suure kollase plastmasstoru kaudu visatakse kiviklibu alla. Kasutasime ära võimaluse oma kojusõitu veidigi lühendada ja korjasime oma matkasellid peale sealt, mitte Madalenast, kus eelmisel korral peatusime. Ka tema on soomest pärit, aga elab juba aastaid Floresel. Aega meil oli ja lõpuks suutis ta mu ikkagi ära rääkida, et pean oma juuksuri-ande proovile panema. aprill oli meil planeeritud matkapäevaks. Majutuskohas tegime veel mõned veinid ja tutvusime omavahel, aga selliseks rajuks sangria joomiseks, nagu eelmisel korral, ei läinud. Tänapäeval muidugi keegi nendega vaalu enam ei püüa. Võibolla need kolm väravat siiski töötasid. . Oma vahetuse ajal arutasime, et küll me ikka oleme tillukesed selles suures maailmas. Lisaks väiksemad lained suure svelli peal, mis lainetasid kuskilt teisest suunast. Päevaseid soovituslikke koguseid võib suurendada üksnes arsti soovitusel. "Tagasihoidlik" ei ole just õige sõna selle jahi kirjeldamiseks. Viisime asjad laeva, kaptenid suundusid paberimajandust korda ajama ja mina võtsin oma tiimi kaasa provianti varuma. Tavaliselt valmistame ühe põhilise söögikorra enne väljasõitu ette. Reisiootust nagu eriti polnudki. aprill oli minu ja Heddi päev. Teel Lajese sadamasse filmisime õpetus-video algajatele purjetajatele. Külastasime laavakoopaid ja tegime saarele tiiru peale. Kaptenid tõid rendiautod -  ühe Opel Vivaro bussi ja kaks Renault Cliot. Enne juustupaki või vorstilati poetamist oma ostukorvi, loe selle koostist. Kai ääres seisis ka üks jaht soomlastega pardal, kes meid sõbralikult tervitasid. Toidulisand seevastu on ette nähtud tavatoidu täiendamiseks. Ülejäänu läks külmkappi tagasi. Merel ateiste ei ole ja ei jäänudki muud üle, kui tunnistada merevana otsust, et meie sõit sel päeval jääb ära. Eks see oli nii mõnelegi meist kergendus. Kui see poleks jäänud Petsi viimaseks päevaks meie reisiseltskonnas, oleks see pardel ilmselt veel nii mõnegi soengu korda teha aidanud.Kui Alo lõpuks tagasi jõudis, ronisime autodesse ja sõitsime saart vaatama. Kerdile oli see jörmikas sõit väga meeldis. Tegime Tinole tervituseks tema enda koopa terrassilt tervitusvideo ja jalutasime tagasi Riku residentsi. Teel tippu kohtusime kohalike hirvedega, kes täitsa vabalt mäekülgedel uitasid ja fotokaameratele poseerisid. Umbes aasta tagasi oli ta aga koos oma tädipoja Julianiga Floresel puhkamas käinud. Ülejäänud päeva võitlesin iseenda ja maailmaga kajutis. Aga see polnud enam meie mure.

REGATT - Enne Võitu - YouTube

. Parkisime laevad külaliskai äärest jahisadamasse.

See loodus, kultuur, inimesed ja eraldatus muust maailmas lihtsalt köidab südame enda külge. Enne reisi olin kohutavas töö-stressis