Coop boonuspunktid

Äriklient saab esitada tellimuse registreerimata kliendina või alustades Tellimuse esitamist läbi eraisikust registreeritud kliendi konto märkides vastavas lahtris, et soovib tellimuse esitada ärikliendina. Oste saavad teha nii Coop Panga, LHV, Swedbanki, SEB kui ka Luminori kliendid. Kui tellitud toodet ei ole tellimuse komplekteerimisel võimalik soovitud koguses anda või asendada, tagastatakse puuduoleva toote maksumus.   eCoopi kasutajana saad endale koostada personaalse ostunimekirja, mida näed ja saad muuta iga kord e-poe keskkonda sisse logides. eCoopil puudub ligipääs Kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Sisesta lahtrisse oma e-maili aadress ja kasutajanimi, millega varasemalt eCoopi kasutajakonto registreerisid.

Abi | Coop

.

Interneti- ja mobiilipank | Coop Pank

. Coop Panga kaardi saab taotleda Coop Panga kodulehel aadressil www.cooppank.ee. Toidukappi tehtud tellimusele saab järele minna see, kellel on olemas tellija numbrile saadetud PIN-kood, mis toidukapi uksed avab. Kui tellisid kauba toidukappi, astu märgitud ajavahemikus toidukapi juurest läbi, sisesta ekraanile sõnumiga tulnud PIN-kood ning ava ekraanil näidatud uks. Makse teostamine toimub väljaspool eCoopi keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Samuti saad seda mugavalt jagada sõprade või pereliikmetega, kes saavad seal samuti soovi korral muudatusi teha. Kui oled kauba kätte saanud, märgi ekraanil „Valmis“. Pärast kauba üleandmist saadame Sulle e-posti teel lõpliku arve. Boonuspunktide arvestus on kuupõhine. Avastasin üleantud tellimuse hulgast toote, mida ma ei olnud tellinud või mis oli defektiga või riknenud. Kui tellisid kauba kulleriga koju, ole märgitud kuupäeval ja kellaajal kodus, vasta kulleri kõnele ning võta kaup vastu. Pärast seda toimingut leiad oma e-maililt uue salasõna. Kõiki arveid ja tellimusi on Sul konto omanikuna võimalik vaadata ja alla laadida ka kontohalduse vaates tellimuste alt. Soodushinnad hakkavad Kliendi jaoks kehtima ning boonuspunkte saab Klient koguma hakata pärast Coopi kliendiprogrammiga liitumist. Boonuspunkte on võimalik koguda  Coop Eesti kauplustes ja koostööpartnerite juures, kus kehtib Säästukaart.

Juhul kui e-poe töötaja Sinuga ühendust ei saa, asendab ta toote võimalikul parimal viisil ise. Ostu eest tasumiseks on boonuspunkte võimalik kasutada Coop Eesti kauplustes, kus on interneti püsiühendusega kassasüsteem. Viimase leiad eCoopi kodulehelt või Laagri, Lasnamäe, Pärnu Maksimarketi infoletist. Kogunenud boonuspunkte saad kasutada ostude eest tasumiseks. Kodulaen Põhja-Eesti Hoiu-laenuühistu pakub kinnisvara soetamiseks kodulaenu. Coop boonuspunktid. Saad eCoopis Tellimusi esitada kas eCoopi registreeritud püsikliendina sisse logides või registreerimata anonüümse Kliendina. Boonusraha koguneb perekonna looja kliendikontole. Äriklient saab Säästukaardi soodustuse saamiseks registreerida tellimuse esitamisel ärikliendile kuuluva Säästukaardi või Coop Panga kaardi andmed. Ostunimekirju võid koostada piiramatult. Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, st originaalpakendis. Tutvu Coopi kliendiprogrammi tingimustega siin. Isikut tõendava dokumendi puudumisel on meil õigus jätta tooted väljastamata. Säästukaart Plussi taotluse saab esitada Coopi kliendiportaalis www.coop.ee. Unustasin oma konto salasõna. Boonuspunktidega maksmise pealt lisa boonuspunkte ei väljastata. Kontovaates klõpsa nupule „Muuda salasõna“. Kui tellimuse esitamist on alustatud läbi registreeritud erakliendi konto, eemaldatakse antud tellimuse küljest erakliendi kontoga seotud Säästukaart, Säästukaart Plussi või Coop Panga kaart. Kui raha on vaja kiiresti ootamatute kulutuste katteks, siis võib smslaen olla just õige lahendus. Seejärel kliki valikule "Saada". Kindlustusmaailmas öeldakse naljatlevalt, et kui sa tahad kindlustust, mis oleks odav ja hea, pead sa hankima kaks kindlustust: ühe, mis on just nimelt odav ja teise, mis on hea kattega. Selleks tuleb kliendil tellimust esitades oma Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop Panga kaart registreerida. Tellimuste ajalugu ja enda loodud ostunimekirju näeb vaid registreeritud klient. Kui toode kaalub vähem kui Sa tellisid, tagastame hinnavahe. Õnneliku abielu jaoks on hädavajalik kaasaga jõuda ühisele arusaamale selle osas, kuidas te oma raha kulutate. Kui toode kaalub rohkem kui Sa tellisid, ei pea Sa juurde maksma. Sellele vaatamata on asendustootest Sul alati võimalus kauba kättesaamisel loobuda. Äriklient boonuspunkte ei kogu, kuid saab osa sooduspakkumistest. Toodete tagastamisega seonduvad kulud kannab klient. Kui leiad toote, mida Sa ei tellinud, mis on defektiga või katkises pakendis, saad selle kohe kullerile tagastada. Enne tellimusega jätkamist veendu märgitud aja sobivuses, sest pärast kokkulepitud järeletulemisaja möödumist toidukapid tühjendatakse ja siis enam kaupa kätte ei saa. Kulleril on kohustus vastuvõtja dokumenti kontrollida

Märkused