Ära mata oma kodu ja rahakoti sisu üleliigse alla

vaatan sisse ühest aknast, Vii sõrm ühe silma alla. Tule istu mulle nina peale ja laula veel üks kord, kuulen siis paremini.“ Käekakuke istub käerebase ninale. LIIKLUS: liiklusvahendid, turvalisus liiklusvahendis; ohutu liiklemine jalakäijana, kodutee. Arendav mäng: „Õhupalli kõnd“ Liikuge nii, et sinu ja lapse näod oleksid vastakuti. Seda saab mõõta suhkrutermomeetriga, aga silma järgi vaadates peaks siirup olema selline veidi paksenenud ja karamellivärvi, aga mitte veel iiriseks läinud. See tähendab tumedavärvilise kriidiga üle paberi edasi-tagasi hõõrumist, kuni kujund imelisel kombel paberile tekib. Kasta kanamunaga! Tee sama teise käega. Pista sai- supsti – suhu ja siluda kõhtu. But the one little duck with the feather on his back, He led the others with a Quack Quack Quack! Quack Quack Quack! Quack Quack Quack! He led the others with a Quack Quack Quack! Down to the river they would go, Wibble wobble, wibble wobble too and fro. Kopeerige tööleht ja lõigake tähed välja. Üks käsi kakuke, teine rebane. Esemete avamine ja sulgemine.

Lastehoiu tööplaan | Kalli - Kalli Lastehoid

. Seal pesesin teda liivaga ja vana luuakontsuga. Count and Catch a Bug Game. Ülejäänud tükid sorteerige kahte hunnikusse – karedad ja siledad. Palu lapsel kasti sisse minna ja kaaned sulgeda. Tükke katsudes korrake kas „sile“ või „kare“ Pange kõik liivapaberitükid juhuslikus järjestuses tagasi korvi ja paluge lapsel need sorteerida. Tehke töölehest mitu koopiat paksemale paberile. Kui ta on neid pindu kompinud, siis las ta katsub neid veel kord ja ütleb sõnad „kare“ ja „sile“. Nimeta Mats: Mina kõige rikkam mees, kuld mul varakambri sees. Kõik teised rivis jäljendavad seda liigutust. vaatan sisse teisest aknast, Libista sõrm teise silma alla.. Barcelona raamatukaupmehe romantiline idee. Sõrmed tulevad ühekaupa peopesast välja. Kunst – ringi kujund Tööleht. Vaatab teisest aknast sisse. Võid ubade hulka ka väikseid aardeid, näiteks pähkleid peita. Mõtle suundade peale: Kas peab kuskilt üles ronima, kuskilt alla tulema, millegi sisse ronima, millestki välja tulema. Pöidlapoiss on hea ja kena, kutsub teised kelgutama. Simple Catch a Coloured Bug Game. Täna õhtuks peaks töö valmis saama, see teadmine pakub lastele põnevust ja ootusärevust. Mängijad hoiavad põlvikust kinni, keerutavad palli oma peade kohal ringi, seejärel lasevad lahti ja vaatavad, kui kaugele see lendab.

Ma lähen, ma lähen … Jõudis kohale. Veeres ikka edasi ja edasi metsa mööda, kuni tuli hunt vastu ja ütles: „Kakuke, kakuke, ma söön su ära!“ „Ära söö, ära söö! Kuula, ma parem laulan sulle.“ „No laula pealegi!“ Käed on kakuke ja hunt. Kus on, kus on orava kodu – orava kodu metsas … jne. Tööleht: asjade äratundmine ja nimetamine. Vahendid: tugevamast papist kolmes suuruses rohelised kolmnurgad. Erinevad võimalused: Härra Kella asemel võib mängida härra Hunti, härra Kängurut või härra Tiigrit. Kui õpetaja tõstab rohelise rõnga ja ütleb: Autod võivad sõita!, alustavad autod liikumist. Andis sellele pojale, andis sellele pojale, andis sellele pojale, andis sellele pojale, pisike jäi ilma! Otsi pesa, otsi pesa! Sõrmedega kõndida mööda kätt. Siis vihma hakkas sadama, näu-näu-näu-näu-näu. Pöialde ja nimetisõrmedega teha kerimisliigutusi Kerimisliigutus: parema käe pöial panna otsapidi vasaku käe nimetisõrmele ja vasaku käe pöial parema käe nimetisõrmele. Pani ukse kinni PÕMM! Peopesa sulgub kiiresti. See päkapikk paneb kommi …. Kui pall linale tagasi kukub, tõstavad lapsed selle jälle kerge liigutusega üles ning hüüavad „kaks“. If you roll a colour and you don’t have any bugs of that colour left you miss a turn, and the first to get all their bugs in the jar is the winner. Paluge lapsel võtta kolm tähte oma korvist ja panna need ritta korvi ette. Ärka, Muri, ole kraps Püüa kinni mõni laps. Lambavillast tehakse kampsuneid, sokke, kindaid. Õuesõpe: SILLALE, VETTE Mänguvälakule asetatkse laud, mis on sillaks. Poiss jooksis vett ja puid tooma. An extra dice or small square wooden block. Käerebane teeb suu lahti ja käekakuke lupsab sinna sisse. Veere, veere kakku, veere, veere kakku. – Too midagi, mis on jahust tehtud. Pani ukse kinni PÕMM! Sõrmed lähevad kiiresti rusikasse, pöialpoiss jääb välja. Võtke korvist välja kõva ese ja pange see endast vasakule. Kui olete pannud servale umbes viis pesupulka, andke korv lapse kätte, et tema töö lõpule viiks. Ära karda abi otsida – sarnaselt koorma jagamisele oma lähedastega ei tähenda professionaalse abi kasutamine, et sa oled nõrk. Siis, kui sajab tip-tip-tip, Sõrmedega vihmasaju imiteerimine. You can laminate or contact the game boards for extra durability if you like. Sõrmi kokku on nüüd …!! Nooremate lastega teha lihtsamat varianti, kus küsijaks on õpetaja ja kokku lasta lugeda ainult kahe käe sõrmi. Mäng: Otsi mind üles Vahendid: pehme mänguasi Lõbusas mängus õpitakse orienteeruma ümbruses, leidma ja peitma mänguasju. Mett võib korjata laste päid õrnalt kõditades. Seejärel otsitakse nelinurgad ja kolmnurgad. – Too midagi, mida me hommikusöögiks sööme. Ta ronib ja ronib … kuni jõuab põõsa otsa. Arendav mäng: „Märklauapall“Juhend: pane põrandale paberitükk või veidi kleeplinti, et ära märkida koht, kus mängija viskab. Seletage talle, et kõik esemed on segi paisatud ja need tuleb paigutada kindlatesse rühmadesse. Katsuge paberitükke sõrmedega, kasutades ainult teist ja kolmandat sõrme. Järgmisena näita, kuidas suurest klaasist väiksesse topsi ube valades üleliigne kogus väiksemast maha voolab. Kortsuta ära see paberiosa, mis jääb allapoole teibiriba. Kaela ümber paksu salli, talveilm ei ole nali. Lause peale Vihma sajab, ruttu koju! jooksevad kõik kohtadele. Sõrmed paitavad pöialt, suuga võib teha vaikselt söömise häält. Nimetage see paber „kodupesaks“. Oravaema kutsub oravad metsa alla hüplema, siis kutsub: Oravakesed, tulge koju. Mida rohkem riisi kasutada, seda lõbusam on mäng. Hõõru käsi õrnalt vastamisi. Vaadeldakse kuuske, õunapuud. Seejärel tulevad lapsed oma kohtadele tagasi ja neile tuleb külla teine rühm lapsi. Laps, kelle käes parajasti laulus olev loom on, tõstab selle üles ja näitab kõigile. Seal elab kümme väikest seemnelast. Ehital liising, vene laenud Eesti keeles. Lõigake kumbki liivapaberileht umbes kuueks tükiks ja pange tükid karpi või korvi. Väiksemad lapsed kasutavad kahe suurusega, suuremad kolme suurusega kolmnurki. oi, kuidas naerab ta, oi, kuidas plaksutab. Õpetaja on valgusfoor, kellel on käes punana ja roheline rõngas. Kujundid kinnitatakse liimiga sinisele aluspaberile, tulemuseks on lõbus lumememmede pere. Samamoodi tuleb kolmnurkade ja nelinurkade hulgast leida sinna sattunud mittesobiv kujund. Kuid maja seina ääres oli suur tore loik ja päike naeris sellest loigust lastele vastu. Mäng sobib mängimiseks nii toas kui õues. Söö ära, nämm-nämm! Vii käed suu juurde. Kätte kirjud käpikud, jalga sokid villased. Seejärel ehitavad lapsed endale ühte värvi maja. Hei, hei, läkiläki, õue läki, õue läki! Hei, hei, labakinnas, nüüd on hinnas maal ja linnas. Kleebi õigesse kasti õige ilmatähis.Arutada, mida mingi ilmaga kõige parem on teha. Lapsed laovad õpetaja eeskujul alusele ringidest lumememmed. Glue The pdf contains six different game boards with a big jar on each sheet. Kui kõik on õigesti, tänab aastaaeg lapsi lühikese värsireaga talvest, suvest, kevadest ja sügisest. Majareeglite õppimine Kuulamine ja kõnelemine – õpime selgeks majareeglid, selgitame nende vajadust. Värvilise segu saamiseks tuleb kasutada erinevat sorti ube. Ära mata oma kodu ja rahakoti sisu üleliigse alla. Kinnita iga kala külge kirjaklamber. Ulatage need kaks tükki lapse kätte ja paluge tal neid samal viisil sõrmeotstega katsuda. Mäng: mänguasjad lauale lastele vaatamiseks, lastel siis silmad kinni ja ära võtta üks asi. Seadke mõlemad potid kandikule ja pange lusikas pottidest paremale. Eit korjas siis jahutolmu mitmest kotist kokku ja küpsetaski leivakakukese, võidis pealt võipiimaga ja pani akna peale jahtuma. Suure koti sees on peidus väikesed nööbitavad kotid. Mees kõnnib ühe ukse juurde ja annab kella. Give each player a playing board and place a pile of bugs in the middle. Viimasena sega pannile jahvatatud linaseemned ja kookosõli, kuumuta veel minutike. Paluge lapsel täht kustutada, kandikut õrnalt edasi-tagasi liigutades, seni kuni valite järgmised kolm tähte. Keeruta iga õun karamellis kleepjaks ja seejärel keeruta õuna kaunistuseks mõeldud purus. – Kaks rida toole, mille vahelt läbi jalutada. Näidata kõiki viite sõrme. Näiteks võivad mängijad vahetada rütmi, visates kurika kolmeni lugedes enda vastas istuvale inimesele. Arendav mäng: „Märklauapall“ Juhend: pane põrandale paberitükk või veidi kleeplinti, et ära märkida koht, kus mängija viskab. Koduloomade eest hoolitsemine. Mõlema käe nimetisõrme ja pöidlaga näidata seemnekesi. Arutame, miks minnakse sünnipäevale lillede ja kingitusega. – Hoides käsi põlvedel, hüppa tagurpidi mööda pabereid. Ongi valmis lumemees, seisab meie ukse ees. Täitke parempoolne kann kolmandiku ulatuses ubade või läätsedega. Mul on väike lumepall, ilus valge lumepall. Jänku hüpleb kellegi lapse ette, sellest saab uus jänku. Arendav mäng: „Palli põrgatamine“ Juhend: laota maha lina või kerge tekk ning lase lastel see äärtest kinni hoides üles tõsta. Tehke kõik keeramisliigutused, mis on vajalikud sulgemiseks ja avamiseks, väga selgelt. Anna mängis kogu ülejäänud päeva oma ainsa järelejäänud sõbraga, sest ka ainult ühe sõbra omamine on imetore! Erinevad võimalused: Kümme väikest ahvi hüppab voodil, Üks kukub ja lööb pea ära hirmsat moodi. Keeras siis ennast akna pealt müüripeale, müüri pealt akna alla maha ja hakkas teed mööda edasi veerema. Lapsed on linnud, matkivad laulu saatel lendamist. Võtke nüüd kõik ristkülikud välja Pange pooled tükid horisontaalselt ritta, teine pool seadke vertikaalsesse tulpa. Õuesõpe: HOBUSED Lapsed valivad paarilise ja seisavad üks ees, teine taga, moodustades hoburakendi. Hiireema võtab ämbri ja jookseb tibinal-tabinal kribinal-krabinal mäele, Sõrmeotstega mööda lapse käsivart õlale. Hoia topse vanni kohal ning näita, kuidas ube väiksemast kruusist suuremasse klaasi valada. Võtke lusikas ja hakake riisi vasakpoolsest potist parempoolsesse tõstma, kuni pott on tühi. Aiut-taiut, eia-tuia, väike laps tuli meie majja. Äike Oi-oi, taevas tõmbunud on pilve, hakkab vihma sadama. Mõtle liikumist väljendavate tegusõnade peale. Ära mata oma kodu ja rahakoti sisu üleliigse alla. Karumõmm tahab kuusemetsa jalutama minna. Õpetaja asetab tahvlile vahendid, jutustab lastele: „Metsas kasvab suur kuusk ja väike kuusk. Võta pudelilt kork pealt ära ja näita, kuidas kõrretükke august sisse panna. Eelnevalt õpetab, et alla tuleb panna kõige suurem kolmnurk, ülemiseks kõige väiksem. Näeb vihmaussi ja lepatriinut ja hiirt ja rotti ja mutti ja … Lapsed ise pakuvad erinevaid asju. Olenevalt aastaajast saab sama mängu mängida suve, sügise ja talve tunnustest. Kevadlilled, kevadlilled, päike paistab soojemalt

Märkused