10 viga, mida ei tohi kunagi oma eelarves teha

10 suurimat viga, mida mehed suhtes teevad - Pere ja kodu

. Äri jaoks on koduleht tavaliselt vahend, nii nagu kaubik, kontoripind või arvuti oma põhieesmärgi täitmiseks. Kodulehe testijaks oleme me ise. Ise tehakse sisuhalduse põhjal omale sobiv koduleht, ise valitakse kujundus, ise hakatakse tegema turundust ja ise postitatakse kord päevas mõni sissekanne. 10 viga, mida ei tohi kunagi oma eelarves teha. Räägime nendest nüüd järjest ja proovime edaspidi vältida. Laenutaotleja identifitseerimine: kliendile isikutuvastuse tegemine, tema pangakonto, töökoha ja sissetuleku hindamine ning kinnitamine. Koduleht on tehtud ettevõtte müügi- ja turundusosakonna eesmärke silmas pidades. Oluline sisu ei mahu ühele ekraanile ära. Inbank laenud: tagatiseta väikelaen ja autolaen kodust lahkumata 31. Koduleht näeb ühes brauseris hea välja. Koduleht laeb alla liiga kaua. Kui see aeg on pikem, siis kärsitum külastaja lahkub. Ise tehes oled tavaliselt oma kodulehega piisavalt hästi kursis, et segasevõitu struktuuri või vigasid mitte märgata. Proovi, kuidas veeb välja näeb kümnetes erinevates brauserite versioonides näiteks siin: browsershots.org. Kõik tähtis võiks olla sõnastatud piisavalt lühidalt, et ekraanile mahuks sõnum ära. Iga veebitegemise algus on keeruline, kuid alati saab selle lihtsamaks teha teiste vigadest õppimisega. Märksõnad: kodulehed Samal teemal. Nii õpib ta juba varakult, kuidas raha säästa oma eesmärgi jaoks ning veelgi olulisemalt – kuivõrd raske on tegelikult raha teenida selleks, et osta lõbustusasju.

10 Viga Parfüümi Kasutamisel, Mida Sa Enam Kunagi Ei Tee.

. See kõik on tähtis, kuid veelgi olulisem on kodulehe sisu ja arusaadavus. Kasutajat huvitavad tema jaoks olulised asjad, oma probleemide lahendamine. Veel parem, mõnel sellisel tuttaval, kes ei teagi, millega sa täpselt tegeled. Kui müügimeeskond tahab mõnest kaubast vabaneda ja upitab selle ettepoole, ei hakka keegi niisama seda ostma. Kui aga seda müüakse poole hinnaga, mis on ostjale kasulik, alles siis hakatakse rahakotiraudu liigutama. Veebi ei tohi alla laadida kauem kui neli sekundit. Näiteks on mõni varem populaarne lehekülg nüüd osutunud kättesaamatuks või väljastab server veateate mõne populaarse päringu peale ja külastajad enam tagasi ei tule. Optimeeri oma kodulehe koodi või lase seda spetsialistil teha.

Milline maakaabel osta? - Ehitusfoorum

. Tüüpiline kodulehe tegemine algab skeemide joonistamisest, mis plokke tahame näha esiküljel ja mis linke menüüdes. Paraku kasutajat ei huvita turundus- ja müügieesmärgid. Väga vähe kodulehti teenivad omanikule piisavalt raha, et ära elaks. Siin on kümme viga, mida kodulehtede tegijad ikka ja jälle on teinud. Teistel aga, kellel rohkem kannatust jätkub, võib huvi kaduda mõnel järgmisel lehel, kus tuleb jälle kaua aega oodata. See on oluline viga, sest just sealt saab teada, millistel lehtedel server väljastab vigasid ja millised need vead on. Testi võõraste peal ja saad teada – näita oma veebi neli sekundit ja küsi, millest see räägib. Saad teada, kuidas loeb sisu isegi ürgvana tekstiline brauser Lynx. Siis aga jõutakse disaini juurde ja jäädaksegi joone värve, kastide suurust ja fonte valima. Veebileht hakkab raha teenima. Kasutajad võivad hakata lahkuma ja me ei teagi, miks, kuid tegelikult on põhjus logifailides kirjas. Kui arusaamiseks kulub kauem aega, on koduleht liiga keeruline ja vajab korrastamist: üleliigse eemaldamist, tähtsamatele teemadele keskendumist. Idufirmana alguses on see ehk normaalne, kuid õige pea võib selguda, et amatööri tasemest ning “mees nagu orkester” rabelevast paigalseisust on vaja edasi minna. Seega tee koduleht võimalikult kasutaja huvidest lähtuvalt ja vähem oma eesmärkide järgi. Seda toetab ka nelja sekundi reegel: kui asjast aru saamiseks peab hakkama lehekülge kohe alguses allapoole kerima, siis nelja sekundiga ei jõua mõista, mida tahetakse öelda. Lase testida mõnel sõbral või tuttaval, kes pole kodulehte näinud. Palka disainer, telli külalispostitusi, kasuta vahel programmeerijate abi ja äri edeneb juba hoopis uuele tasemele.

Külastaja ei saa esimese nelja sekundi jooksul aru, millest see veebileht räägib.

Esileht |

. Logifailidesse ei vaata peaaegu kunagi

Märkused